Співачка вирішила сама промотувати свою колекцію спідньої білизни.
Ріанна все менше часу приділяє музиці та все більше своєму бренду спідньої білизни Savage x Fenty. Презентація нової колекції відбулася після показу Marc Jacobs та фактично закрила Тиждень моди у Нью-Йорку.
Читайте також: РІАННА ВІДКРОВЕННО РОЗПОВІДАЛА ПРО ДРІЙКУ І УБИТИЙ БРАТ
Шоу вийшло одним із найбільш видовищних за весь модний марафон, а новинки надійшли у продаж одразу після його закінчення. Замовити їх можна на офіційному сайті бренду та у спеціальному просторі Savage x Fenty у Нью-Йорку.
Також Ріанна випустила відеотизер нової колекції, головною героїнею якого стала сама. У роликах зірка позує в мереживному комплекті спідньої білизни та рукавичках зеленого відтінку. Передплатники Ріанни в Instagram оцінили спокусливий ролик і написали їй безліч компліментів.
Моя місія полягає в тому, щоб жінки у всьому світі могли носити зручну та сексуальну білизну. На мою думку, сьогодні ввечері глядачі змогли відчути цю енергію. Я хотіла, щоб вони відчули, що всі жінки – різні, їхні тіла – різні, побачили ці різні грані жіночності», – розповіла Ріанна про свою колекцію.