UA
RU

Селена Гомес анонсувала запуск бренду декоративної косметики

Редагувати переклад
Назва лінії була присвячена останньому альбому співачки Rare. 

Селена Гомес анонсувала запуск бренду декоративної косметики.

Торішнього серпня стало відомо, що 27-річна американська співачка зареєструвала власну торгову марку лінії косметики. Однак тоді Селена Гомес не розкривала жодних деталей. Зараз знаменитість анонсувала вихід перших бьюті-продуктів на своїй офіційній сторінці в Instagram.

Власний косметичний бренд співачки називатиметься «Rare Beauty» з посиланням на останній альбом «Rare», що вийшов зовсім недавно, 10 січня. У короткому відео-анонсі зірка розповіла, що основним завданням її б'юті-продуктів буде підкреслити природну красу та унікальність, а не наслідувати «нав'язаних ідеалів». 

Читайте також: Що таке нішеві парфуми та як їх вибрати

Фотографії, лайки чи коментарі не визначають вас. Рідкісна краса - це не те, як інші люди бачать вас, це те, як ви бачите себе, 

- Розповіла Селена під час анонсу бьюті-лінії. 

Інших подробиць про свій косметичний бренд Гомес поки що не розкриває. Ні які продукти увійдуть до першої колекції, ні точної дати виходу не повідомляються. Тим не менш, відомо, що «Rare Beauty» буде представлена ​​вже цього літа і продаватиметься ексклюзивно в Sephora та на офіційному сайті бренду. 

Статті на тему