UA
RU

«Я просто літня леді»: 94-річна Айріс Апфель у рекламі Pirch

Редагувати переклад

94-річна Айріс Апфель, колекціонер та дизайнер, знялася у забавній рекламі Pirch.

pirch_iris_apfel_final копія

Магазини побутової техніки Pirch дозволяють своїм відвідувачам прийняти душ або підсмажити яєчню. Тепер такий клієнтоорієнтований сервіс буде доступний у флагманському магазині Сохо, на честь якого стартувала рекламна кампанія з Айріс Апфель. Крім неї до кампанії приєдналися такі знаменитості, як Нейт Беркус, Падма Лакшмі, Джеффрі Закарян.

Айріс Апфель у цій рекламі, як один із відвідувачів магазину, вирішила по-справжньому випробувати техніку та поринула у наповнену піною ванну. Правда вона зробила це прямо в одязі, тоді як покупці можуть прийняти її або душ як належить, закрившись при цьому шторкою. Плакат з Айріс супроводжує підпис "Це просто магазин, як і я просто літня леді". Кампанія з'явиться на станціях нью-йоркського метро, ​​в автобусах, на рекламних щитах, у пресі та інших формах засобів масової інформації.

Крім рекламної кампанії, Pirch планує розвивати соцмережі та запустити свій сайт. Попередньої кампанії бренду, за словами керівництва Pirch, не вистачало емоційної глибини. Нова реклама має допомогти донести головну ідею маркетингу компанії – можливість побачити техніку у дії до її покупки. Вимогливим покупцям, які цікавляться тиском у душовій головці або в крані, пропонують особисто прийняти ванну в магазині, за завісою, зрозуміло. Такий підхід зіграв роль сарафанного радіо та приніс компанії $225 млн минулого року.

Фото: Pirch

Статті на тему