UA
RU

10 найнезвичайніших подіумів в історії моди

Редагувати переклад

Іноді уява дизайнерів не вміщується у рамки звичайного подіуму. І тоді вони знаходять найнесподіваніші місця, щоб краще передати ідею своєї колекції.

Велика китайська стіна

Один із найбільш неординарних показів був організований Карлом Лагерфельдом для модного Будинку Fendi у 2007 році. Місцем проведення шоу дизайнер обрав Велику Китайську стіну, що стала найдовшим подіумом історії моди. 88 моделей продефілювали у сукнях у стилі 1950-х та жакетах з хутряним оздобленням з весняно-літньої колекції по одному з прольотів найбільшої пам'ятки архітектури. Захід, який тривав близько півгодини, обійшовся Fendi у $10 млн.

Fendi Great Wall Of China Fashion Show - Runway

Пустеля

Цього ж року Китай залучив ще одного дизайнера – П'єра Кардена, який побудував подіум та місця для глядачів прямо поверх піщаних дюн порожнього повіту Дуньхуан. З освітлювальних приладів було лише сонце. Футуристичні костюми з весняно-літньої колекції виглядали дуже органічно на тлі нескінченної пустелі, де кілька століть тому проходив Великий шовковий шлях.

pierre_cardin пустеля Китай

аеропорт

І знову 2007, і знову Карл Лагерфельд. Круїзна колекція Chanel була навіяна темою подорожей, тому цього разу місцем дислокації обрали аеропорт Санта-Моніка у Лос-Анджелесі. Моделі виходили на імпровізований подіум з літака під назвою Chanel Line.

2007/8 Chanel Cruise Show Presented By Karl Lagerfeld - Inside

метро

Молоді незалежні дизайнери демонструють свої колекції у берлінському метро з 2005 року. Проект називається Underground Catwalk. Покази проходять у поїзді, що рухається, який відходить від станції Alexanderplatz.

Chevrolet Underground Catwalk 2011

Український бренд Obrani також влаштував для глядачів незвичайне шоу у 2013 році. Гостей заходу зібрали біля пам'ятника Золоті ворота у Києві. Потім усі спустилися до метро та доїхали до недобудованої станції «Львівська брама», де й відбувся показ колекції.

Пірс

Італійський бренд Moncler любить дивувати публіку. Один із найяскравіших показів у модній індустрії відбувся на пірсі річки Гудзон у рамках тижня моди у Нью-Йорку. Подіумом для осінньо-зимової колекції 2008 стала величезна чотириповерхова конструкція, схожа на будівельні риштування, яку спеціально спорудили для цього заходу. 100 моделей у масках та окулярах нерухомо стояли на своїх місцях під акомпанемент класичної музики.

Показ Moncler на річці Гудзон

Акваріум

Перший підводний показ відбувся у 2008 році у Сіднеї у рамках заходу «30 днів моди та краси». 10-метровий резервуар організатори розмістили у центрі міста біля історичної будівлі Customs House. Моделі занурювалися у воду, нагріту до 23 градусів, де у танцювальній формі демонстрували колекцію.

Cosmopolitan Neutrogena Underwater Fashion Shoot

Ще один показ під водою Underwater Hanbok Fashion Show відбувся у 2010 році у Сеулі. Його особливістю стало те, що моделі не лише показували одяг, а й виконували акробатичні трюки.

Дитячий майданчик

Провести свій третій показ у 1989 році Мартін Маржела, засновник модного Будинку Maison Martin Margiela, вирішив у незвичайному місці – на паризькому дитячому майданчику. Щоб реалізувати свою ідею, йому довелося домовлятися із батьками із округи. Ті погодилися, але за однієї умови: діти будуть присутні на показі. Діти були в захваті від того, що відбувається, вони стрибали та грали з моделями. У цей момент світ модних показів перевернувся з ніг на голову. До речі, серед глядачів був молодий Раф Сімонс, який пізніше назвав цей показ одним із найсильніших емоційних переживань у своїй кар'єрі.

Мейсон Мартін Маргіела

звалище

Організатори Тижня моди в Сан-Паулу (Бразилія), найпрестижнішого заходу у світі моди в Латинській Америці, відомі тим, що під час показів часто порушують важливі соціальні проблеми, такі як питання голоду в деяких країнах, переробка відходів тощо. із таких символічних показів стала демонстрація колекції літо 2012/2013 модного Будинку Cavalera на міському звалищі металобрухту.

Показ Будинку Cavalera на звалищі

супермаркет

Новозеландський бренд Stolen Girlfriends Club представив свою весняну колекцію 2011 року у звичайному супермаркеті. Про майбутній показ нікому не було відомо, тому одного дня здивовані покупці стали свідками того, як у дверях магазину з'являлися моделі і протягом декількох хвилин дефілювали між стендами з товаром. Шоу було схоже на флешмоб і мало на меті помістити моду у нестандартний контекст.

Показ Stolen Girlfriends Club у супермаркеті

Фонтан Треві

Одне з найграндіозніших шоу влаштував недавно модний Будинок Fendi на честь свого 90-річчя в Римі. І знову сценаристом виступив чоловік із необмеженою фантазією – Карл Лагерфельд. Показ осінньо-зимової колекції відбувся у легендарному фонтані Треві, який кілька років перебував на реконструкції, профінансованій Fendi. Моделі ходили прозорим скляним подіумом, завдяки чому створювалося враження, що вони ширяють над водою. На створення хутряного вбрання із фантазійним декором Лагерфельда надихнули ілюстрації казок XX століття художника Кая Нільсена.

Показ Fendi у фонтані Треві

Статті по темі:

Кампейн Givenchy переносить подіум у реальність
Найдивніші черевики в історії моди
5 казкових творів Карла Лагерфельда
Образи від Карла Лагерфельда з'явилися у грі Кім Кардаш'ян

Фото: Gettyimages, Pierrecardin, Moncler, Imaxtree, Maison Margiela

Статті на тему