Світ haute couture ніколи не стане колишнім?
Коли молодий панковський бренд Vetements та його ідейний натхненник Демна Гвасалія зголосилися взяти участь у Тижні високої моди, модне суспільство сильно здивувалося. Мовляв, що може запропонувати світові haute couture грузинський улюбленець андеграунду? Частина одягу Гвасалія шиє із вінтажних речей, зібраних на flea markets, іншу частину – із перероблених матеріалів. Словом, багато хто занервував, що модна революція скоро наздожене і консервативний «від-кутюр».
Колаборацій ще ніколи не було так багато
Ми вирішили взяти легендарні, найбільш відомі продукти і накласти на них фільтр Vetements… Вийшов сучасний варіант «кутюра», — розповів Демна Гвасалія.
Дебютний показ Vetements знехтував усіма законами світу високої моди. На подіумі ми побачили 18 колаборацій з відомими брендами. Серед них – титани люксу Brioni та Manolo Blahnik, демократичні Levi’s, Dr. Martens, Canada Goose, Reebok, Juicy Couture, Mackintosh та Champion, а також нішові Schott NYC, Lucchese та Alpha Industries. Кожна марка отримала від Vetements творче завдання зробити те, що вони завжди робили, але за ескізами Гвасалії. В результаті знамениті велюрові штани Juicy Couture перетворилися на вечірнє вбрання, бомбери Alpha Industries збільшилися до розміру oversize, а взуття Manolo Blahnik стало асиметричним.
Гвасалія не дотримав слова
В одному з недавніх інтерв’ю Демна Гвасалія обмовився, що зовсім не хоче перетворитися на дизайнера, який із сезону на сезон робить толстовки. І ми, звичайно, очікували від Vetements змін хоча б заради haute couture. Але цього не сталося: на показі моделі за традицією випадали з величезних штанів, підперезаних ременями, що звисали до підлоги. З байдужим виглядом вони несли на собі тренчі розміром з одномісний намет і джинсові куртки з чужого плеча, заправляли поділ несиметричних суконь у нескінченно високі ботфорти з роздертою халявою.
Локація була більш ніж банальною
Зазвичай, свої покази Vetements влаштовує то в гей-клубі, то в азіатському ресторані, а шоу-рум бренду знаходиться на одному з найкримінальніших бульварів Парижа в районі Сен-Дені. Словом, коли гостей та друзів марки запросили до люксового універмагу Galeries Lafayette, в якому подіум був обладнаний прямо посеред торгової зали, це порадувало консервативних любителів haute couture.
@ellebrasil: il se passe quelque chose aux #GaleriesLafayette… Mais quoi? Suivez-nous sur Galeries_Laf en direct 18:00. – @ellebrasil: Something’s happening at #GaleriesLafayette … But what? Follow us on Galeries_Laf live на 6pm. #PFW16 #ParisFashionWeek Фото опубліковано Galeries Lafayette (@galerieslafayette)
Показ пройшов з аншлагом
Першим хітом Vetements свого часу став плащ із написом Polizei, тому коли центральний вхід Galeries Lafayette оточили поліцейські, багато хто подумав, що це аніматори. Незважаючи на комічність ситуації, правоохоронці виконали свою функцію і зуміли стримати натовп шанувальників Vetements.
Фото опубліковано Mffashion (@mffashion_com)