UA
RU

UAngels, Motiv, Nataliya Novitska, Karunas, EmbroideredGem: про участь у Charity Pop-up Store в Парижі

Редагувати переклад
З 14 по 17 квітня в парижському артистичному кварталі Маре пройде Charity Pop-up Store з 10 українськими брендами, серед яких UAngels, Motiv, Наталія Новіцкая, Karunas, EmbroideredGem. Виручені кошти будуть передані на підтримку українських дітей, які потерпіли під час війни. Про майбутній захід, діяльність бренду під час війни та плани на майбутнє ми попросили розповісти дизайнерів та власників цих компаній.

UAngels, Ілона Строна 

UAngels

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

Спершу була створена волонтерська організація, що допомагала людям виїжджати та логістика гуманітарної допомоги. А з моїх двох бізнесів, сервісу догляду за одягом Concierge креативної агенції agensi — на світ з'явився бренд-колаборація uangels. Тепер всі навички та вміння втілюються у бренд, основа якого допомагати людям у всіх напрямках.

Які антикризові заходи ви вжили?

Створювати нове та не зупинятися. Не чекати, поки все скінчиться, адже поки ми дихаємо — треба творити та реалізовувати даний Богом потенціал.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі?

Дуже позитивно, адже це чудова нагода презентувати країну, талантливих дизайнерів та допомогти дітям.

UAngels 2

У чому ви знаходите розраду та як відволікаєтеся від новин?

У творчості, музиці, спілкуванні з друзями, пробіжки, прогулянки на природі. Та у посмішках людей, яким допомогли.

 

Motiv, Наталія Тютюнник  

Motiv

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

Так, ми підлаштувалися під нову страшну реальність, коли до нас приходять на роботу люди з гарячих точок, ми розуміємо, що зараз саме та година, щоб працювати ще більше.

Які антикризові заходи ви вжили? 

Ми зараз усі в цій кризі, хтось упустив руки, а хтось йде далі. Ми йдемо далі, хочемо популяризувати наш продукт, виходити на нові ринки, платити налоги, забезпечувати роботою та зарплатнею для того, щоби наша країна процвітала.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі? 

Нас дуже зацікавила ця пропозиція, адже нашою ціллю ще до війни було — щоби вишиванку одягув весь світ! А зараз це як ніколи важливо, щоби побачили, яка мі нація, яка у нас культура та стиль.

Motyv 2

У чому ви знаходите розраду та як відволікаєтеся від новин?

Допомагає робота та розуміння для чого ми це робимо.

 

Наталія Новіцкая, Наталія Новіцька

Наталія Новіцкая

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

З самого першого дня війни ми спрямували всі ресурси на організацію безпеки команди бренду та допомоги волонтерським організаціям, які відразу розгорнули свою діяльність і вимагали багато рук, коштів, одягу, їжі та ін. для біженців, якими почало наповнюватись наше рідне місто Львів. Місто Львів, в якому ми з сином провели місяць війни, знаходиться на заході України і був відносно безпечним, тож ми своїми силами з самого першого дня організовували притулки для біженців, закуповували та звозили все необхідне для їхнього перебування.

Які антикризові заходи ви вжили? 

Що стосується бренду, то ми розуміємо, що зараз наш гарний одяг не саме головне в Україні. Перш за все, ми розрахувалися з працівниками, заплатили всі необхідні виплати, вивезли наш одяг з небезпечного місця і вирішили поміняти фокус бренду у бік ринку Європейських держав та США. Частину збережених колекцій відправили до Los Angeles для піар кампаній, а частину — сюди до Парижа для проведення Pop up Store. Також зараз шукаємо стори, місця в Європейських країнах, з якими можна було б співпрацювати з продажу наших колекцій, працюємо над сайтом та всім потрібним для забезпечення роботи бренду на іноземному ринку.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі? 

З великою радістю за можливість врятувати бренд, продаж якого в основному був зосереджений в Україні. А також, з великою вдячністю до людей, котрі будучи в безпеці, роблять для України все, що в їх силах.

Nataliya Novitska 1

У чому ви знаходите розраду та як відволікаєтеся від новин?

У мене є син, тож я не маю права опускати руки, це головна мотивація — боротися і триматися за наше майбутнє і майбутнє наших діток! Дуже допомагає мені і зараз і до того, коли було нелегко в житті — йога та пробіжки — певні медитації, можливість випустити погані думки, страхи, емоції.

 

Karunas, Надія Карунас 

Карунас

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

Так, зараз необхідно перебудовувати всі свої плани. Шукати запасні варіанти для виробництва. А також продумувати варіанти для додаткового фінансування бізнесу.

Також обдумуємо шляхи входу на європейський ринок, адже зараз справді важливо не зупинятися та розвиватися попри все. 10% з продажу кожної одиниці одягу йде на допомогу українцям. Допомагаємо як точково, так і окремим фондам, щотижня — це різні напрямки в залежності від потреб.

Які антикризові заходи ви вжили? 

У нас антикризові заходи йдуть переважно на внутрішні процеси, адже виробництво та склади зараз складні в логістиці. Саме тому працюємо над цим та мінімізуємо втрати.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі? 

Я завжди шукаю нові можливості для розвитку бізнесу, тому ще з минулого року планувала участь у благодійному Pop-up Store в Парижі. Тому тепер, у теперішніх умовах, вважаю ініціативу Тетяни Туки у Парижі як ту, що є однією з must-do для кожного дизайнера.

Karunas 2

У чому ви знаходите розраду та як відволікаєтеся від новин?

У роботі, звісно ж. Шукаємо шляхи просування бренду та досліджуємо нові ринки. Зараз ми також на стадії запуску нової колекції Woman Gift, яку створювали до війни. Вона — про сучасну жінку, її дар та енергію. Одяг цієї колекції спецільно створений поза годиною, щоб бути подалі від fast-fashion та наблизитися до вічних мірил краси. Вважаємо, що робота є одним з найважливіших інструментів для того, щоб відволікатися та бути в відносно стабільному моральному стані. Також, звичайно, ми допомагаємо. Допомогаємо тим, хто цього вимагає. Волонтеримо, збираємо речі командою, перераховуємо кошти — це дає змогу відчути собі не таким безпомічним перед очима війни.

 

EmbroideredGem, Наталія Кириченко

EmbroideredGem 1

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

Наша основна робота — це створення якісної та унікальної етно-одяги, яка продовжує ДНК нашої нації в кожному шві. Тепер до нашої основної роботи додалося волонтерство та пошиття одягу для військових. Тому в цьому плані допомагаємо, чим можемо. Також перераховуємо кошти тим, хто цього вимагає.

Які антикризові заходи ви вжили? 

Зараз ми з нового боку дивимось на наші стратегії розвитку та виходу на нові ринки, адже розуміємо, що зараз українська культура — це про весь світ. Маємо багато замовлень на етно-одяг, адже одягати українське — це вже про гарний тон та тренд, який набирає обертів. Тому поки що працюємо на масштабування виробництва для того, щоб устигати відшивати одяг для нових клієнтів. Продумуємо логістику для того, щоб постачати нові колекції до країн Європи та США.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Pop-up Store в Парижі? 

Pop-up Store в Парижі - це чудова можливість познайомити світ з українськими брендами та культурою. Адже зараз нас двояко сприймають і місією мого бренду є зміна цих стереотипів і презентація України самобутньою. Тому досить позитивно сприйняла можливість участі у Pop-up Store у Парижі.

UAngels, Motiv, Nataliya Novitska, Karunas, EmbroideredGem: про участь у Charity Pop-up Store в Парижі-Фото 10

У чому ви знаходите розраду та як відволікаєтеся від новин?

Знаходимо розряд у наших основних цінностях: Україні, батьківщині та роботі. Ці цінності були для нас важливими як у години зародження нашого бренду, так і зараз. Саме вони структурують наш бренд, збирають його, розраджують та надихають. Знаємо, що ми зможемо, бо ми в Україні з нашими батьківщинами та улюбленою справою, а отже, непереможні! Все буде Україна!

Charity Pop-up Store буде відкрито протягом чотирьох днів (14-17 квітня) з 10 до 21 години за адресою: 58 rue Volta, 75003 Paris. 

Автор: Тетяна Тука

Читайте також: CAPSULA44, NITKA, MAKMAR X FOLTOVYCH, EPPS: ПРО УЧАСТЬ У CHARITY POP-UP STORE У ПАРИЖІ

Статті на тему