Закрити
UA
Nataliya Novitska
Мода

UAngels, Motyv, Nataliya Novitska, Karunas, EmbroideredGem: про участь у Charity Pop-up Store в Парижі

Поділись:

З 14 по 17 квітня в парижському артистичному кварталі Маре пройде Charity Pop-up Store з 10-ю українськими брендами, серед яких UAngels, Motyv, Nataliya Novitska, Karunas, EmbroideredGem. Виручені кошти будуть передані на підтримку українських дітей постраждалих під час війни. Про майбутній захід, діяльність бренду під час війни та плани на майбутнє ми попросили розповісти дизайнерів та власників цих компаній.

UAngels, Ілона Строна 

UAngels

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

Спочатку була створена волонтерська організація, що допомагала людям виїжджати та логістика гуманітарної допомоги. А із моїх двох бізнесів, сервісу догляду за одягом Concierge креативної агенції agensi – на світ з’явився бренд-колаборація uangels. Тепер усі навички і вміння втілюються в бренд, основа якого допомогати людям в усіх напрямках.

Які антикризові заходи ви прийняли?

Створювати нове та не зупинятися. Не чекати, поки все скінчиться, адже поки ми дихаємо – потрібно творити та реалізовувати даний Богом потенціал.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі?

Дуже позитивно, адже це чудова нагода презентувати країну, талановитих дизайнерів та допомогти дітям.

UAngels 2

В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?

У творчості, музиці, спілкуванні з друзями, пробіжки, прогулянки на природі. Та у посмішках людей, яким допомогли.

 

Motyv, Наталія Тютюнник  

Motyv

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

Так, ми підлаштувались під нову страшну реальність , коли до нас приходять на роботу люди з гарячих точок, ми розуміємо, що зараз саме той час, щоб працювати ще більше.

Які антикризові заходи ви прийняли? 

Ми зараз всі в цій кризі, хтось упустив руки, а хтось йде далі. Ми йдемо далі, хочемо популяризувати наш продукт, виходити на нові ринки, платити податки, забезпечувати роботою та зарплатнею для того, щоб наша країна процвітала.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі? 

Нас дуже зацікавила ця пропозиція, адже нашою цілью ще до війни було – щоб вишиванку одягув весь світ! А зараз це як ніколи важливо, щоб бачили, яка ми нація, яка у нас культура та стиль.

Motyv 2

В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?

Допомагає робота та розуміння для чого ми це робимо.

 

Nataliya Novitska, Наталія Новіцька

Nataliya Novitska

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

З самого першого дня війни ми спрямували всі ресурси на організацію безпеки команди бренду та допомоги волонтерським організаціям, які одразу розвернули свою діяльність і потребували багато рук, коштів, одягу, їжі і тд. для біженців, якими почало наповнюватись наше рідне місто Львів. Місто Львів, в якому ми з сином провели місяць війни, знаходиться на заході України і був відносно безпечним, то ж ми своїми силами з самого першого дня організовували притулки для біженців, закуповували і звозили все необхідне для їхнього перебування.

Які антикризові заходи ви прийняли? 

Що стосується бренду, то ми розуміємо, що наразі наш красивий одяг не саме головне в Україні. Перш за все, ми розрахувалися з працівниками, заплатили всі необхідні виплати, вивезли наш одяг з небезпечного місця і вирішили поміняти фокус бренду в сторону ринку Європейських держав та Сполучених  Штатів Америки. Частину збережених колекцій відправили в Los Angeles для піар кампаній, а частину – сюди в Париж для проведення Pop up Store. Також зараз шукаємо стори, місця в Європейських країнах, з якими можна було б співпрацювати по продажах наших колекцій, працюємо над сайтом і всім потрібним для забезпечення роботи бренду на іноземному ринку.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі? 

З великою радістю за можливість спасти бренд, продажі якого в основному були зосереджені в Україні. А також, з великою вдячністю до людей, які будучи в безпеці, роблять для України все, що в їхніх силах.

Nataliya Novitska 1

В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?

В мене є син, тому я не маю права опускати руки, це головна мотивація – боротися і триматися за наше майбутнє і майбутнє наших діток! Дуже допомагає мені і зараз і до цього, коли було нелегко в житті – йога та пробіжки – це певні медитації, можливість випустити погані думки, страхи, емоції.

 

Karunas, Надія Карунас 

Karunas

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

Так, зараз необхідно перебудовувати всі свої плани. Шукати запасні варіанти для виробництва. А також продумувати варіанти для додаткового фінансування бізнесу.

Також обдумуємо шляхи входу на європейський ринок, адже зараз дійсно важливо не зупинятися та розвиватися попри все. 10% з продажів кожної одиниці одягу йде на допомогу українцям. Допомагаємо як точечно, так і окремим фондам, щотижня — це різні напрямки в залежності від потреб.

Які антикризові заходи ви прийняли? 

У нас антикризові заході йдуть здебільшого на внутрішні процеси, адже виробництво та склади зараз складні в логістиці. Саме тому працюємо над цим та мінімізуємо втрати.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі? 

Я завжди шукаю нові можливості для розвитку бізнесу, саме тому ще з минулого року планувала участь в благодійному Pop-up Store в Парижі. Тому тепер, в теперішніх умовах, вважаю ініціативу Тетяни Туки в Парижі як ту, що є однією з must-do для кожного дизайнера.

Karunas 2

В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?

В роботі, звісно ж. Шукаємо шляхи просування бренду та досліджуємо нові ринки. Зараз ми також на стадії запуску нової колекції «Woman Gift», яку створювали до війни. Вона — про сучасну жінку, її дар та енергію. Одяг цієї колекції спецільно створений поза часом, аби бути подалі від fast-fashion та наблизитися до вічних мірил краси. Вважаємо, що робота один з найважливіших інструментів для того, аби відволікатись та бути в відносно стабільному моральному стані. Також, звісно, ми допомогаємо. Допомогаємо тим, хто цього потребує. Волонтеримо, збираємо речі командою, перераховуємо кошти — це дає змогу відчути себе не таким безпомічним перед очима війни.

 

EmbroideredGem, Наталія Кириченко

EmbroideredGem 1

Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?

Наша основна робота — це створення якісного та унікального етно-одягу, який продовжує ДНК нашої нації в кожному шві. Тепер до нашої основної роботи додалось волонтерство та пошив одягу для військових. Тому у цьому плані допомагаємо, чим можемо. Також перераховуємо кошти тим, хто цього потребує.

Які антикризові заходи ви прийняли? 

Зараз ми з нового боку дивимось на наші стратегії розвитку та виходу на нові ринки, адже розуміємо, що зараз українська культура — це про весь світ. Маємо багато замовлень на етно-одяг, адже одягати українське — це вже про хороший тон та тренд, який набирає обертів. Тому поки працюємо на масштабування виробництва для того, аби встигати відшивати одяг для нових клієнтів. Продумуємо логістику для того, щоб постачати нові колекції в країни Європи та США.

Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Pop-up Store в Парижі? 

Pop-up Store в Парижі — це чудова можливість познайомити світ з українськими брендами та культурою. Адже зараз нас двояко сприймають і місією мого бренду є зміна цих стереотипів й презентація України самобутньої. Тому досить позитивно сприйняла можливість участі в Pop-up Store в Парижі.

В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?

Знаходимо розраду в наших основних цінностях: Україні, родині та роботі. Ці цінності були для нас важливими як у часи зародження нашого бренду, так і зараз. Саме вони структурують наш бренд, збирають його, розраджують та надихають. Знаємо, що ми зможемо, бо ми в Україні з нашими родинами і улюбленою справою, а отже, непереможні! Все буде Україна!

Charity Pop-up Store буде відкріт на протязі чотирьох днів (14-17 квітня) з 10 до 21 години за адресою: 58 rue Volta, 75003 Paris. 

Автор: Тетяна Тука

Читайте також: CAPSULA44, NITKA, MAKMAR X FOLTOVYCH, E.P.P.S.: ПРО УЧАСТЬ У CHARITY POP-UP STORE В ПАРИЖІ