UA
RU

Українські дизайнери у війну: Marchi

Редагувати переклад
Український бренд торгова марка почали шити одяг з 2012 року, для чоловіків – кілька сезонів тому. А зараз команда бренду, створеного Валерією Марчі, створює не тільки одяг, а й амуніцію для українських захисників і захисниць. Про роботу бренду під час війни, зміни у форматі та очікування победи з представниками бренду поспілкувалася фешн-журналістку Ксенії Ковальовій.

торгова марка

Про Marchi я почула з перших днів війни, коли дізналася, що бренд шиє амуніцію для ЗСУ та одним із перших долучився до волонтерства та допомоги армії. «Перший місяць війни пройшов напружено. Пережили емоції від страху та розчарування до захоплення. Перший тиждень вся наша команда мала надію до швидкого завершення війни та повернення на наші робочі місця. Але вже під годину другої тижня стало зрозуміло, що треба рухатися, якось допомагати. Настрій у команди Marchi був боєвим із самого початку. Ми виділили наше приміщення шоу-руму для бомбосховища, тому що маємо доступ до підвалу. Дівчата з виробництва почали розробляти військову амуніцію», — говорить Кирило, PR-ник бренду Marchi та мені відразу ставатиме радісно від спілкування з людьми, які замість відчаю та суму відразу ж взялися за роботу та досі не припиняють активної діяльності для наближення победи.

Товарні знаки 4

Ми почали шити одяг з 2012 року, для чоловіків – кілька сезонів тому. Не мали жодного уявлення, що станеться, але зараз ми горді шити не тільки одяг, але й потрібну амуніцію для наших захисників і захисниць. Різні  підсумки та розвантаження, балаклави та пластиноноси. 

торгова марка

Незважаючи на те, що вся команда бренду зараз знаходиться в різних куточках України, вони все ж таки залишаються частиною єдиного бренду та підтримують комунікацію один із одним: «Всі ми шиємо військову амуніцію та замовлення, що роблять із нової колекції. Наразі наша мета бути корисними збройним силам та Україні, тому ми намагаємось налагодити процес роботи, незважаючи на ризики та проблеми із закупівлею матеріалів. Адже основну частину своїх матеріалів ми закуповували у Харкові, де зараз неможливо працювати». І справді, як людина, яка і сама зараз знаходиться у Харкові, я розумію, як складно було б виробництву та дизайнерам працювати під постійними обстрілами та звуками повітряної тривоги. Але все ж таки, важливо не ті, де ми зараз, а ті, що однієї години всі отримають можливість повернутися до улюбленого будинку. 

Настрій у команди Marchi був боєвим із самого початку. Ми виділили наше приміщення шоу-руму для бомбосховища, тому що маємо доступ до підвалу. Дівчата з виробництва почали розробляти військову амуніцію»

Якщо ж поміркувати про те, як впливає війна на Marchi, Кирило відмічає, що аналізувати ще зарано: «Так, ми зіткнулися з багатьма проблемами. Ті замовлення, що були зроблені ще до війни, ми тільки зараз змогли доставити. Клієнти ставляться здебільшого з розумінням до обставин, але нам дуже неудобно змушувати людей чекати. Клієнти хочуть гарантій доставки за сплачені виріб. Наразі ми не можемо надати таких гарантій. Щодо матеріалів це найбільша проблема. Зараз просто немає можливості привозити ті матеріали, які нам потрібні, логістико все триває набагато довше. Але ми вже шукаємо варіанти для покращення умов для продажу та доставки та виробництва». І справді, всі дуже добре розуміють, що ми існуємо в незвичних умовах війни, але на будь-який бізнес такі форс-мажори впливають дуже деструктивно насамперед через пошкодження циклу виробництва та ще й через відчуття провини, яке не полишає відповідальних людей, що поважають своїх клієнтів.

Товарні знаки 3

У зв'язку з дозволом уряду на продовження роботи українських підприємств, ми відновлюємо роботу інтернет-магазину та в обмеженому варіанті виробництва. Ви можете вибрати товар під назвою: «Support Ukraine». Ми виготовимо це замовлення та відправимо до ЗСУ чи територіальної оборони. 

Товарні знаки 2

Надихає те, що навіть із поправкою на обставини Marchi не зупиняє діяльності. «Сьогодні весь світ намагається допомогти. Це дуже добре. Багато людей з різних куточків світу спостерігають за тим, що робиться в нашій країні, і допомагають, купуючи український товар. Але що буде пізніше, нам лишилося тільки здогадуватися. Наш бренд хоче залишатися українським, виготовляти в Україні та надавати робочі місця локально. Наразі такої можливості немає», - та незважаючи на це, бренд робить усе можливе щоб залишити робочі місця хоча б дистанційно та зберегти команду такою, якою вона є зараз. «Ми віримо у победу України та світле майбутнє для всіх українців! Так воно і буде, це стовідсотково. Наші плани незмінні, виробляти такий одяг, який буде слугувати та зігрівати довго».

Автор: Ксенія Ковальова

#ВсеБудеУкраїна!

Статті на тему