Мета кампейна – показати, що жіночність не має віку.
Слідом за рекламою чоловічої лінії спідньої білизни, в якій знялися зірки оскароносної драми «Місячне світло», Calvin Klein представили новий кампейн, на цей раз присвячений весняної колекції.
Для зйомок режисер Софія Коппола запросила актрис і моделей різного віку. У рекламній кампанії взяли участь донька Уми Турман 18-річна Майя Турман-Хоук, улюблениця Копполи 34-річна Кірстен Данст, 41-річна актриса Рашида Джонс, легендарна американська супермодель 73-річна Лорен Хаттон та інші.
Читайте також: 73-річна Лорен Хаттон у кампейні Bottega Veneta
Ціль рекламної кампанії — показати, що будь-який жіночий вік по-своєму прекрасний.
Я зібрала кількох своїх найулюбленіших дівчат. Я подумала, що це круто показати жінок від 18 до 70 років у такій грайливій, сексуальній манері,
– Розповіла режисер.
Крім основного відео, Коппола зняла невеликі ролики з кожної з героїнь, у яких вони поділилися зворушливими моментами свого життя. Наприклад, Кірстен Данст розповіла про свій перший поцілунок, Рашида Джонс — про нерозділене кохання до знаменитого актора, а Лорен Хаттон — про кумедний випадок пікапа. Наприкінці кожного ролика звучить новий слоган бренду – Calvin Klein or nothing at all.
Статті по темі:
Раф Сімонс розповів чому став креативним директором Calvin Klein
Фото: Calvin Klein