
А у нас у дворі: реальні люди у кампейні Dolce & Gabbana
Доменіко Дольче та Стефано Габбана знають тисячу і один спосіб зізнатися у любові до своєї батьківщини. Що вони вкотре продемонстрували в осінньо-зимовій рекламній кампанії бренду. Причому цього сезону дизайнери оспівують не природні краси Італії та сімейні цінності, а простих людей, що складають дух сонячної країни.
Для цього на центральні вулиці Неаполя модний Дім вивів моделей у вбранні з останньої колекції та доручив фоторепортерові Франко Пагетті документувати реакції перехожих. Як і слід очікувати, вони вийшли більш ніж яскравими. Італійці не зволікали і миттєво включалися в процес – пританцьовуючи з моделями, кумедно позуючи або просто перекидаючись з ними побажаннями прекрасного дня.
Цікаво, що Франко Пагетті спеціалізується саме на зйомці репортажу: на його рахунку не історії в глянці, а реальні знімки для журналу Time з усього світу, включаючи гарячі точки.
Знайти повні результати його колаборації із Dolce & Gabbana можна вже зараз: на сайті марки http://www.dolcegabbana.it/ або в Мережі з хештегу #DGLovesNaples.
Більше від
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»