UA
RU

Акція: Стала мода – пальто Каті Сільченко

Редагувати переклад
Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує дев'яту, завершальну, історію від дизайнерів-амбасадорів.

Діяльність: Sustainable Fashion – the Coat by Katya Silchenko-Фото 1

Головними принципами, на яких базується стратегія sustainability, є постійне удосконалення та турбота. Розуміння того, що будь-яка створена нами річ має високу ціну для планети, спонукає виробників одягу з повагою ставитися до кожного метра використаної тканини.

Сучасний світ перевантажено лишнім одягом. Період розквіту швидкої моди давши клієнтам доступ до дешевих промов, кількість яких значно перевищувала ту, якої ми насправді потребуємо. Швидкоплинність трендів не могла не вичерпати певних природних ресурсів.

Читай також: Ця дівчина: 10 найрозкішніших образів Серени ван дер Вудсен

Саме тому сьогодні рух sustainability став новою необхідністю нашої життя. Так вважає Катя Сільченко, основниця та дизайнерка prêt-à-porter бренду жіночого одягу the Coat by Katya Silchenko. Компанія є прикладом того, як мода уповільнюється, створюючи продукт лише у необхідному кількості, без залишків.

The Coat by Katya Silchenko був заснований у 2014 році. Джерелом натхнення дизайнерки стали жінки навколо: сильні, пристрасні й делікатні одночасно. Катя Сільченко ще задовго до того, як fashion-індустрія прийшла до комунікації поінформованого споживання, дуже дбайливо планувала піт на свої колекції. Філософія вдумливого та відповідального виробництва є невід'ємною частиною загальної філософії бренду. 

Сьогодні the Coat by Katya Silchenko майже не має стоку і ніколи не проводитиме total sale, оскільки команда бренду індивідуально працює над шкірним замовленням, прораховуючи всі витрати на створення образу.  

Я впевнена, що саме в тандемі, де існує повна довіра між клієнтом та командою дизайнера, ми зможемо радувати своїх споживачів, не залишаючи після сезону величезної кількості запасів, які необхідно утилізувати за допомогою розпродажів чи інших маркетингових ходів, – коментує Катя. − Я переконалася в цьому на власному досвіді. Ось і зараз у нас не залишилося жодного виробу з колекції FW19-20! Чи це не є розумним підходом у fashion-індустрії?

Статті на тему