
Алессандра Амбросіо з дочкою у рекламній кампанії Michael Kors
Нову рекламну кампанію Michael Kors присвячено міжнародному Дню матері.
До Дня матері Майкл Корс запропонував кілька ідей подвійних подарунків — для мами та доньки. Це ідентичні сумки у двох розмірах, кеди, туалетна вода. А представили ці подарунки, по ходу справи веселячись і дуріючи, 35-річна топ-модель Алессандра Амбросіо та її 7-річна донька Аня Луїза. Ідея зйомки належить самому Майклу Корсу, а зняла Амбросіо з дочкою фотограф Памела Хансон.
Фото: Michael KorsБільше від
- Сукні, капелюхи, прикраси і кетс’ют: українські бренди в п’ятому сезоні «Емілі в Парижі»
- Effortless Power Dressing Inside Elsa Boutaric’s Strategic Styling Practice
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото