UA
RU

Аманда Сейфрід та Емма Робертс знялися разом для реклами Fendi

Редагувати переклад
Дві знаменитості разом представили оновлену лінійку сумок.
 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширення Fendi (@fendi)

Аманда Сейфрід та Емма Робертс разом взяли участь у зйомці нового рекламного кампейну бренду Fendi. Вони стали головними героїнями промо ролика оновленої колекції легендарних сумочок модного будинку.

Півроку тому онука засновників бренду Сільвія Вентуріні Фенді вирішила перезапустити культову лінійку сумок Baguette 1997 року та додала кілька нових «багетів» із довгим ремінцем. Креативний директор бренду вирішила, що 28-річна Емма Робертс та 33-річна Аманда Сейфрід підійдуть як ніхто інший для презентації оновленого аксесуара.

Справжні подруги Емма Робертс та Аманда Сейфрід тепер є головними героїнями цього нового короткометражного фільму #BaguetteFriendsForever, знятого у флагманському магазині Fendi на нью-йоркській Медісон-авеню.

Гіпнотичні вогні, розмиті зображення, незвичайне світло ... Бутік марки з його чарівною інсталяцією Baguette Dream Room стає тим, що поєднує дівчат,

- Заявили представники Fendi.

Читайте також: ЦЕ ДОБРЕ: КОЛАБОРАЦІЯ ЕМІЛІ РАТАКІВСЬКІ І NASTY GAL

Згідно з коротким роликом, дві подруги знаходяться у фірмовому бутику бренду, чекаючи зустрічі з новою сумкою. Перед ними відкривається ціла інсталяція з різними аксесуарами бренду, у тому числі з легендарною сумкою. Відео супроводжувалося саундтреком, що спеціально написав британський музикант Fatboy Slim для кампейна.

Емма Робертс раніше зізналася в інтерв'ю для видання People, що любить міксувати сумку Baguette з різними стилями:

Сумка Baguette підійде до будь-чого, наприклад, добре виглядатиме з простими джинсами і футболкою або сукнею. Я люблю носити Baguette з вінтажною сукнею-футляром або джинсовою сукнею. Мені подобається контраст, який виходить, коли ти міксуєш люксову річ із чимось вінтажним.

Аманда Сейфрід розповіла, як їй працювало на одному майданчику з Еммою.

Було чудово працювати з Еммою в цьому проекті для Fendi, тому що вона дуже смішна, смілива і зовсім не пихата. Я люблю працювати з жінками, яких поважаю і з якими спілкуюся у звичайному житті. Це весело,

— каже акторка.

Нагадаємо, що Сара Джессіка Паркер вирішила порадувати своїх шанувальників та з'явилася у новій рекламі Fendi. Вона представила улюблену сумочку Baguette часів Кері Бредшоу. Рекламна кампанія була приурочена до перевипуску культової фіолетової сумки, яка стала знаковою для колумністки з Манхеттена. 

Статті на тему