Улюблені акторки зіркового режисера на одній обкладинці.
На другій з трьох спеціальних обкладинок видання W Magazine Volume 2 The Directors Issue, красуються три улюблені актриси режисера Софії Копполи. Кірстен Данст, яка стала зіркою фільму Копполи “Дівниці-самогубці” ще в 16 років, скористалася можливістю, щоб без слів оголосити про свою другу вагітність. У свою чергу Ель Фаннінг, яка двічі була задіяна у проектах Копполи “Десь” і “Фатальна спокуса”, сяяла в класичних образах, а Рашида Джонсон з фільму Софії “Остання крапля” стала втіленням класичної краси.
Надихнувшись зйомками світських левиць 1980-х, котрі позують на тлі інтер’єрів своїх розкішних особняків, Коппола вирішила відтворити фемінність та красу журналів, які вона сама розглядала у підлітковому віці.
«Я думаю, що ми всі скучили за красою та модою після тривалого домашнього перебування. Мені хотілося, щоб вся фотосесія була жіночною та гламурною, тому що зараз ми виглядаємо і поводимося надто буденно. Ідея в тому, що три мої героїні спокійно позують, ніби втомилися після приміряння численних суконь”.
Софія Коппола визнала, що вона захоплюється зображеннями жінок із високого суспільства.
“Очевидно, що мене тінять до таких гламурних героїнь. Якось моя мама запитала, звідки в мені така пристрасть? І я відповіла, що, ймовірно, все через те, що я виросла в епоху хіпі, а це буквально протилежний світ. Для мене це так невідомо – я виховувалась в інших умовах. Тому в цій естетиці є для мене щось інтригуюче”.
Вагітна вдруге Кірстен Данст в інтерв’ю поділилася спогадами про роботу з Копполий над картиною “Дівниці-самовбивці”.
Читай також: Містична краса: Бренд BEVZA представляє Частину I весняно-літнього кампейну 2021
“Я почувала себе захищеною. Вона змусила мене думати, що я крута, що мої зуби класні, а сама симпатична. У 16 років я була не надто високої думки про себе. Здорово, що поруч зі мною була інша жінка, яка допомогла пережити перехідний період, а не чоловіки, які сексуалізували мене”.
Ель Фаннінг згадала про те, як знімалася у картині Софії Копполи “Десь”, у процесі зйомок якого їй раптом знадобився бюстгалтер.
“Це був той момент. Коли тобі 11 років, ти змінюєшся фізично, емоційно, розумово. Ти також під впливом того, що тебе оточує. Робота на одному з моїх перших великих знімальних майданчиків призвела до того, що я почала сприймати жінок біля керма як щось звичайне. У своїх фільмах Софія здатна роздягнути всіх. Вона робить найпростіші, звичайні речі абсолютно чарівними”.
Рашида Джонс в інтерв’ю розповіла про те, наскільки її героїня з картини “Остання крапля” схожа і на неї саму, і на Копполу.
“Я теж боролася зі своїм приголомшливим батьком, якого дуже люблю. Він — велика постать у моєму житті та у світі. Я завжди намагалася з’ясувати, хто без нього”.