«Безпечна ставка»: Бренд CHUYKO презентував колекцію в'язаних «інвестицій у гардероб»
Архитектори за освітою та покликанням, брати Чуйко кілька років тому створили колекцію одягу як хобі, впроваджуючи свої творчі ідеї у новій площині. Те, що починалося як розвага та відпочинок від роботи у сфері дизайну інтер'єрів, перетворилося на молодий і перспективний бренд одягу, що завойовує своє місце в індустрії.
Близнюки Олександр і Сергій Чуйко, фіналісти І Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone, роблять ставку на оригінальні в'язані речі, які вони «будують» як будівлю – у тривимірному просторі. Нова колекція бренду – речі, які за задумкою дизайнерів повинні залишитися у гардеробі надовго. Незважаючи на концептуальний дизайн, CHUYKO пропонує стильні речі поза сезоном (їх можна внести як до resort, так і в осінній гардероб). Часто свідомі покупки – це класичні або базові моделі, «безпечна ставка», як кажуть баєри. Творці марки просувають ідею slow fashion із захоплюючими дизайнерськими рішеннями. Це хороша інвестиція – адже такі речі як предмети мистецтва не втрачають своєї актуальності.
Читай також: #РЕЧІХЕЛП: У межах UFW відбувся соціальний арт-перформанс на тему свідомого споживання промов
Створювати з базових промов арт об'єкти, які примушують вдумливо розглядати деталі та побачити в них певну логіку та ідею – головне завдання братів Чуйко. В основі колекції – трикотаж: світри, плаття, кардигани та снуді. Шкіряний світр унікальний: десь сірість «полотна» відтіняють барвисті лінії яскравих кольорів, що перетинаються, а десь доданий декор.
Айдентику бренду визначає локальне виробництво, етичний підхід, екологічні матеріали. CHUYKO – той бренд, що думає про наш дім, про місце, де ми живемо, і яке не гідне руйнації по відношенню до себе – про нашу планету. Цей посил зчитується, як у зображеннях на одязі, так і в матеріалах, що використані у лінійці: шерсть, трикотаж, пряжа, якою вишиті малюнки та дерев'яні елементи. Превалюючі кольори колекції: сірий: червоний: жовтий і чорний.