Для бренду це величезний крок уперед та відновлення своєї репутації.
Бренд Victoria’s Secret представив нову колекцію спідньої білизни напередодні Дня всіх закоханих під назвою Love Cloud. І, можливо, ми б не приділяли їй належної уваги, якби не пара моментів: перше, колекція представлена інклюзивною, тобто носити її зможуть дівчата різних розмірів та віку, а другий момент – обличчям цієї кампанії стала модель з особливостями розвитку Софія Джирау Пуерто Ріко.
Це великий прорив для бренду, адже для них раніше були такі моделі нетипові, а виключно «ангели» з модельними параметрами. Новий рекламний кампейн Victoria’s Secret був опублікований у американському Vogue. Сама Софія безмірно рада такому шансу і повідомила своїх передплатників в Інстаграм, що йшла до цього довгий час:
Я мріяла про це, я працювала над цим і сьогодні ця мрія збулася. Нарешті, я можу відкрити вам свій великий секрет. Я перша модель Victoria’s Secret із особливостями розвитку! Я мріяла потрапити до Vogue, і сьогодні ця мета здійснилася. Люди, мрійте по-великому. Всередині та зовні немає жодних обмежень! Дякую всім, хто мене привітав, я дуже щаслива,
– Написала пост дівчина.
Для Софії Джірау це не перший досвід у модельному бізнесі. Вперше дівчина дебютувала на Тижні моди у Нью-Йорку, а після цього її все частіше почали запрошувати на різні проекти.
Чим ще порадувала нас нова інклюзивна колекція Victoria’s Secret “Love Cloud”? Для зйомок святкового кампейну бренд запросив 18 жінок різного віку, комплекції та зі своїми особливостями. Так на знімках можна побачити вагітну, вікову модель та plus-size дівчат, з якими раніше бренд категоричними відмовлявся співпрацювати.
Вислухавши та надихнувшись реальними потребами наших клієнтів, ми створили Love Cloud як колекцію, яка підходить для повсякденного комфорту, не жертвуючи при цьому функціональністю чи сексуальністю. З цією новою лінією ми запускаємо високоякісні бюстгальтери та трусики у формах, які відповідають повсякденним потребам жінок, у рамках наших постійних зусиль з розробки продуктів, що захищають жінок та підтримують їх індивідуальні подорожі,
– Каже Джені Шаффер, головний дизайнер Victoria’s Secret Lingerie.
Цей кампейн став переродженням бренду і, сподіваємося, він зможе відновитись від наслідків керівництва директора з маркетингу Ед Разек, якого звинувачували у сексизмі та домаганнях. Нова колекція доступна на замовлення сайті бренду.
Фото:www.victoriassecret.com