Бренд Etnodim присвячує капсульну колекцію найпрогресивнішому українському виданню минулого століття

Редагувати переклад

Стиль й емансипація, новий погляд на домашню культуру та популяризація народного мистецтва – у 1925-му році у Львові зʼявився журнал “Нова хата”. Видання було “від” і “до” українським та мало амбітні цілі. По-перше, запропонувати достойну альтернативу польським журналам. По-друге, надихнути міську інтелігенцію відроджувати й зберігати українську спадщину, поєднуючи її з тенденціями нового зразка. 

Мотив наближення аудиторії до традиційного стилю та інтегрування його в сучасну моду є близьким для команди бренду Etnodim. Чітка позиція та заклики бути свідомими власної ідентичності немов зробили місток між 20-ми нашого й минулого століття. Цей звʼязок послугував джерелом натхнення для команди Etnodim – так народився дроп, присвячений унікальному журналу.

Бренд Etnodim присвячує капсульну колекцію найпрогресивнішому українському виданню минулого століття-Фото 1

Колекція складається з двох сорочок, що не привʼязані до гендерних уявлень про одяг. На них Etnodim помістив орнаменти, котрі можна зустріти на обкладинках та сторінках “Нової хати”.

Бренд Etnodim присвячує капсульну колекцію найпрогресивнішому українському виданню минулого століття-Фото 2

Сорочка Нова Хата 1925

Обкладинка третього випуску 1925-го року надихнула на створення монохромного орнаменту в чорному відтінку – він прикрашає сорочку вишневого кольору. Графіка авторства Миколи Бутовича поєднує геометрію з рослинністю – дизайнери Etnodim помістили оздобу на манжет рукава й класичний комір вбрання. 

Бренд Etnodim присвячує капсульну колекцію найпрогресивнішому українському виданню минулого століття-Фото 3

Сорочка Нова Хата 1930

Різні номери “Нової хати” були обʼєднані рубрикою, що розповідала про модні новинки. Часом до журналу, який замовляли їх постійні читачі, додавались поштівки з автентичними орнаментами зібрані редакцією. За основу для сорочки «Nova Khatа 1930» бренд взяв орнамент з листівки «Взори полтавські». Основним акцентом стала геометрично стилізована квітка, що вдало доповнить як чоловічий, так і жіночий образ.

“Обравши джерелом натхнення журнал “Нова Хата”, хочеться привернути увагу до історії і долі жінок які прагнули зробити світ кращим у непростий час”, – коментують в Etnodim. 

Читайте також: Колаборація українського бренду Ètape із англійським дизайнером Джеффом Купером на тижні моди у Мілані

Cтворений амбіційними та прогресивними жінками, часопис писав історію сильних й вільних українок та став фактом збереження нашої ідентичності. За допомогою капсульної колекції Etnodim висловлює повагу до видання як свідка нашого історичного минулого  – команда бренду вважає, що журнал досі (хоч і минуло вже майже 100 років) залишається потужним джерелом натхнення для розробки сучасного дизайну. 

________________________________________________________

Etnodim – бренд українського етнічного одягу, що поєднує традиційні орнаментами із символами новітньої історії України.

За допомогою одягу передає знання про сучасні цінності та події наступним поколінням.

Це яскраво відображається у проєктах бренду, темах колекцій та сенсів, що закладаються у сорочки.

У 2022 році вишиванка бренду, що присвячена розстріляному відродженню та будинку «Слово», потрапила у архів музею Івана Гончара – як культурна спадщина.  

Etnodim звертається до минулого для того, аби творити стиль нової генерації.

Статті на тему