UA
RU

Бренд HUAWEI на UKRAINIAN FASHION WEEK

Редагувати переклад

Цього року вперше за свою історію присутності на українському ринку Huawei став технологічним партнером Ukrainian Fashion Week. Раніше бренд вже успішно співпрацював із Тиднем моди у Мілані та іншими fashion-платформами міжнародного рівня.

Тиждень моди у Львові

"Найкращий смартфон для фотографій" - таке звання недавно отримали флагмани Huawei P10 і P10 Plus. Його присудила Technical Image Press Association, незалежна асоціація видань, які пишуть про фотографію та візуалізацію. Сучасний світ моди залежить від красивих і надихаючих картинок в соцмережах. Судячи з сотень тисяч і навіть мільйонів лайків, які збирають пости з показів у Instagram, для відомих модних інсайдерів якість фото зі смартфона почала мати величезне значення. Випередити новатора в онлайн-фототрансляціях Nowfashion, домогтися того, що саме твоє фото перепостять і опублікують онлайн-видання - чи не інформаційний успіх у світі моди.

Відмінні селфі- та основна камери смартфонів Huawei P10 та P10 Plus були розроблені спільно з легендарною Leica. Чи варто згадувати, що оптика від Leica - це справжній подарунок усім, хто використовує свій смартфон як фотоапарат і цінує якість зображення. До речі, Huawei став першою компанією у світі, яка використовує об'єктиви Leica у гаджетах.

Читайте також: ODESSA HOLIDAY FASHION WEEK: НОВА КОЛЕКЦІЯ БРЕНДУ JEAN GRITSFELDT

Перша подія під егідою модної співпраці відбулася 18 червня у рамках «дочірньої» програми UFW – щорічних показів Odessa Holiday Fashion Week. В арт-просторі Huawei Р10 P10 Plus Gallery пройшов концептуальний арт-показ капсульної круїзної колекції The Mechanism of Love дизайнера-авангардиста Жана Грицфельдта. Модельєр створив 6 модних інсталяцій, що органічно продемонстрували інноваційні технології. У роботах Жан представив своє бачення таких явищ, як пристрасть, залежність людей від думки один про одного, самозакоханість, згасання почуттів, безвідповідальність.

ЗЛІТТЯ МОДИ І ТЕХНОЛОГІЙ:

«Міжнародні партнери, які працюють у сфері моди, тепло відгукнулися про досвід співпраці з нами. Ми знаємо, що UFW — найпопулярніша подія у світі української моди, яка поєднує справді обдарованих дизайнерів. Жан – феноменальний талант. Сьогодні ми побачили чудову інтеграцію наших продуктів, що демонструє характер бренду за допомогою дизайну. Ми віримо, що спільні проекти Huawei та UFW стануть подією у світі української моди, і чудовий початок цьому вже покладено в Одесі», - коментує Кевін Чжоу, керівник департаменту Huawei Consumer BG Ukraine.

За останні кілька років Huawei здійснив прорив на ринку смартфонів, підтвердженням чого є численні нагороди відомих експертів області. Окрім технологічної складової, бренд надає великого значення останнім модним тенденціям. Цікаво, що Huawei вирішив випустити свої флагмани в ексклюзивних кольорах, що запам'ятовуються, і для цього звернувся безпосередньо в Інститут кольору Pantone. Саме він з року в рік представляє своє бачення популярних відтінків сезону, і саме його прогнозам слідує більшість модних брендів. Так з'явилися смартфони Huawei у трендових кольорах Greenery та Dazzling Blue.

Читайте також: ODESSA HOLIDAY FASHION WEEK: НОВА КОЛЕКЦІЯ БРЕНДУ ELENA BURBA

«Сьогодні людей найменше цікавлять технічні характеристики продукту. Їх приваблюють емоції, які можна випробувати, наприклад, коли користуєшся телефоном із камерою Leica. Дуже приємно, що Huawei ризикнув співпрацювати з таким сміливим дизайнером, як Жан Грицфельдт. Глядачі приходять на показ Жана не тому, що їм потрібно купити якийсь одяг, оскільки нема чого одягти. Вони приходять за «шматком» його світу, його баченням. Я дуже радий, що результат колаборації вийшов яскравим та нестандартним, як і хотілося», - говорить Володимир Нечипорук, генеральний продюсер Ukrainian Fashion Week

Дизайнер Жан Грицфельдт пояснює: «Ми хотіли показати щось нове, те, що не часто побачиш в Україні. Ми хотіли більше мистецтва, шукали нові форми. Мені дуже сподобалося співпрацювати з Huawei, хоч це було складне завдання. Huawei повірив у мене та мою команду, дав можливість втілити наші спільні ідеї у життя. Для нас це дуже важливо, тому що художнє бачення — воно особливе, і дуже приємно відчувати підтримку, що ти робиш».

Нагадуємо, що покази сезону весна-літо 2018 відбудуться 4-9 вересня у київському арт-просторі Мистецький арсенал.

Статті на тему