Дітище Вірджіла Абло обігнало в рейтингу бренд Gucci, який два роки поспіль займав лідируючі позиції в рейтингу найпопулярніших брендів.
Пошукова платформа Lyst опублікувала рейтинг найпопулярніших брендів за третій квартал 2019 року. Для рейтингу було проаналізовано поведінку понад 9 мільйонів покупців, які шукали, переглядали та купували товари у 12 000 онлайн-магазинах.
Формула, яка лежить в основі розрахунків, враховує глобальні дані пошуку Lyst та Google, продаж, курс валют, а також згадки про бренди та продукти в соціальних мережах.
Перший рядок у списку зайняв бренд Off-White, дітище Вірджіла Абло Поки дизайнер відпочиває від роботи у відпустці, онлайн-платформа Farfetch придбала за $675 мільйонів компанію New Guards Group, яка керує брендом Off-White. На другому місці за популярністю опинилася марка Balenciaga, а на третьому – Gucci.
Цікаво, що 95% із 20 найпопулярніших брендів цього кварталу базуються в Європі – Італії чи Франції.
Рейтинг десяти найпопулярніших брендів виглядає так:
Також платформа Lyst опублікувала список найпопулярніших жіночих та чоловічих товарів за третій квартал 2019 року. Лідерами стали м’які сандалі Bottega Veneta з прямокутним носом. Далі за списком ідуть міні-сумка Jacquemus Le Chiquito, яка встигла стати одним із найбільш обговорюваних товарів через свою непрактичність, кросівки Adidas Continental 80 и светр від Mansur Gavriel з хмарним принтом.