Вікторія Бекхем приєдналася до списку eco-friendly компаній з виготовлення одягу та аксесуарів.
Сучасні дизайнери намагаються підтримувати ініціативи, які зберігають природу та її ресурси. Вчора представники бренду Вікторії Бекхем заявили, що вже відмовилися від використання натуральної шкіри екзотичних тварин під час виготовлення колекцій:
Ми прагнемо створювати більш етичну моду і скорочувати негативний вплив на навколишнє середовище. Ми раді підтвердити, що з сезону осінь-зима 2019/2020 ми перестанемо використовувати шкіри екзотичних тварин при створенні колекцій. Це рішення відображає не лише політику бренду, а й побажання наших клієнтів,
— йдеться у повідомленні WWD.
Вікторія Бекхем, за весь час існування бренду, жодного разу не використовувала натуральне хутро у своїх колекціях, а тепер вирішила вивести свою компанію на новий рівень. Крім того, що її марка приєдналася до списку таких іменитих брендів, як Armani, Coach, Versace, Michael Kors, Gucci, Burberry, які відмовилися від хутра, так ще й стала одним із перших брендів, який представлятиме нові речі та аксесуари без використання шкіри. Нагадаємо, що першим люксовим брендом, що вже презентував колекцію без вставок шкіри екзотичних тварин, став Chanel.
Читайте також: CHANEL БІЛЬШЕ НЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ ЕКЗОТИЧНУ ШКІРУ І хутро
Поки що у Вікторії Бекхем тільки в планах замінити шкіру крокодила та пітона на більш екологічний варіант, але на офіційному сайті ще доступні вироби з цього матеріалу (переважно це взуття та аксесуари). Як повідомляється прес-службою бренду, на Тижні моди в Лондоні буде представлена колекція вже без цих складових.
Нагадаємо, що Віктрія Бекхем також переглянула свої погляди на стиль та створила спільно зі спортивним брендом Reebok капсульну колекцію одягу. Для колишньої учасниці Space Girls це новий формат колаборації.