UA
RU

Бренд Yana Chervinska представлять нову колекцію на Helsinki Fashion Week

Редагувати переклад

Нова колекція бренду Yana Chervinska буде представлена ​​на основному подіумі Helsinki Fashion Week 25 липня. 

Яна Червінська

Японські пірнальниці Ама – «жінки моря» – все своє життя присвячують тому, щоб без аквалангів та іншого обладнання пірнати у холодне глибоке море у пошуках перлів, молюсків та цінних водоростей. Вони шиють собі одяг із різнокольорових клаптиків, вони пов'язують поверх гідрокостюмів хустки-талісмани, вони надягають спеціальні пояси, в кишені яких можна складати видобуток. Їхні образи та одяг лягли в основу колекції Yana Chervinska сезону весна/літо – 2018. 

Читайте також: CHANEL ВИГРАВ СУД ПРОТИ ЮВЕЛІРНОЇ КОМПАНІЇ

«Я дізналася про пірнальниці у фільмі Ama-San на фестивалі документального кіно Docudays, який в Україні проходить за підтримки British Council. Фільм показували у Будинку Кіно, радянському місці, де є буфет з кавою по 5 грн та тістечками-кошинками. Потім я побачила інтерв'ю з режисером фільму Клаудією Варежау і воно настільки мене зворушило, що я знайшла її у фейсбуці та написала їй захоплений лист. Вона мені відповіла, і ми домовилися, що я беру її фільм за основу колекції». 

У ході роботи японські пірначі препарувались і підлаштувалися під українські реалії. Дизайнеру захотілося використати окремі елементи їхнього костюма: рибальські жилети, які стали корсетами з кишенями, перекручені топи на зав'язках, які вони носять поверх гумового костюма, бавовняні тканини, які ніби злиплися та намокли. 
Окрім льону та бавовни у колекції з'являються типово українські фактури – квіткові бязі, з яких із радянських часів шиють халати. 

Сама "Червінська" тут читається у формах. "Я не стала йти далеко від своєї героїні і повторила жатий плаття, елементи складання, об'ємні рукави з оборками, гіпертрофований рукав" - говорить Яна.

Прикраси продовжують тему моря – кольє, яке зробила чеський ювелір Маркета Кратохвілова, нагадують морське сміття, виловлене рибальськими мережами упереміш з водоростями.

Статті по темі:

ДИТЯЧИЙ СВІТ: БРЕНД BALENCIAGA ВИПУСТИВ КОЛЕКЦІЮ ПЛЮШОВИХ ІГРАШОК

PUMA ОГОЛОШИЛА ПРО СПІВПРАЦЮ З ДЖЕЙ ЗІ

НОВА РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ ПРИКРАШЕНЬ ВІД GUCCI

Статті на тему