UA
RU

Бренди аксесуарів, за якими божеволіють Дженнер і Хадід

Редагувати переклад
Головні трендсеттери вже встигли втратити голову цих брендів. Чи готові ви до цього?
[mc_gallery id=153934]

Zarqua

Instagram: @zarquacollection

Фанат: Кендалл Дженнер

Бренд з важкою назвою мешкає в Тбілісі. Його засновниця, колишня модель Ніна Заркуа, вигадує найнеймовірніші моделі взуття, які лише можна уявити. Але їхня фантазійність настільки сподобалася Кендалл Дженнер, що вона одягла їх на третій день музичного фестивалю Коачелла. Можливо, ви не з тих, хто приєднається до армії шанувальників Zarqua, але ви точно станете фанатом естетичного Instagram бренду. 

Бренд розповідає історію в кожному вишитому рядку і представляє ваше унікальне бачення.

Читайте також: ОДЯГАТИСЯ ЯК МОДЕЛЬ: 5 НЕВІДВІДНИХ ЛАЙФХАКІВ

[mc_gallery id=153940]

Gelareh Mizrahi

Instagram: @gelarehmizrahi

Фанати: Кайлі Дженнер, Емма Робертс, Олівія Калпо, Ніколь Шерзінгер

Ні для кого не секрет, що зараз мікросумки – це гарячий тренд. Але якщо ви думаєте, що Jacquemus - бренд-монополіст, який єдиний постачає свої мініатюрні твори для модників, то ви ще не бачили сумки Геларе Мізрахі. Попрацювавши на Chanel, дизайнер вирішила запустити свій бренд, і 2013 року це відбулося! 

Геларе займається творчими людьми і речами, комбінуючи їх елементи та особливості, щоб розповідати історії, які змушують думати.

[mc_gallery id=153948]

Жаккі Айш

Instagram: @jacquieaiche

Фанати: Джіджі та Белла Хадід, Блейк Лайвлі, Алессандра Амбросіо

Зараз, коли в моді стиль бохо, прикраси Жакі Айш мають неймовірний попит. Що там говорити, вони обов'язковий аксесуар таких відомих модниць, як сестри Хадід! У золотих намисто, численних кільцях, браслетах на зап'ястя і щиколотки відчувається віяння Близького Сходу. Ми в захваті! 

Природна краса жінок має бути підкреслена правильними ювелірними прикрасами. Це наша місія. 

Читайте також: ТРЕНДИ ЛІТА 2019: ЩО ТАКЕ «UGLY DRESS»

[mc_gallery id=153958]

Область

Instagram: @area

Фанати: Кендал Дженнер, Кеті Перрі, Аріана Гранде, Мішель Обама, Дуа Ліпа

Про бренд заговорили після показу колекції осінь-зима 2019 у рамках Тижня моди у Нью-Йорку. Це, безумовно, сприяло його популяризації серед знаменитостей та стилістів, які відтепер розміщують аксесуари Area на перших сторінках модних та навколомодних журналів. 

З моменту заснування Area створила культ, слідуючи за сучасними та позачасовими поглядами на красу та гламур.

Статті на тему