UA
RU

Бренди у Instagram, які підтримують ідею свідомого споживання

Редагувати переклад
У соціальній мережі Instagram безліч модних брендів, які підтримують ідею свідомого споживання. Ми вибрали п'ять облікових записів, на які варто підписатися.
Бренди в Instagram, які підтримують ідею свідомого споживання.

@pansyco

Американський бренд спідньої білизни, заснований Лорой Шурл та Рейчел Коррі. Бюстгальтери та труси Pansy шиються з органічної бавовни, що вирощується на приватній фермі в Північній Кароліні, яка потім забарвлюється нетоксичними барвниками в приємні оку природні відтінки – хаки, цегляні. На знімках – реальні дівчата, так що цей обліковий запис має і бодіпозитивний фактор.

Бренди в Instagram, які підтримують ідею свідомого споживання.

@reformation

Лос-Анджелесська марка Reformation була придумана в 2009 році дівчиною на ім'я Яель Афлало. Усі етапи виробництва ретельно продумані з погляду зменшення навантаження на довкілля. На сайті під кожним товаром зазначено обсяг зекономленої води, а також кількість вуглекислоти, яка не була викинута в атмосферу у процесі його створення. Легкі, модні та жіночні сукні, комбінезони, штани та топи коштують кожного витраченого на них цента.

Бренди в Instagram, які підтримують ідею свідомого споживання.

@veja

Бразильсько-французький бренд Veja народився 14 років тому, коли Себастьєн Копп та Гіслен Морійон уклали договори з бразильськими органічними фермерами та виробниками каучуку. Бренд сповідує принципи справедливої ​​торгівлі та випускає супермодні кросівки, сумки та аксесуари та постійно бере участь у різних колабораціях з дизайнерами та іншими брендами.

Читайте також: ШІСТЬ ХОРОШИХ ПОБУТОВИХ ЕКО-ЗВИЧОК

Бренди в Instagram, які підтримують ідею свідомого споживання.

@bottletoppers

На чолі цього бренду стоїть Кемерон Сол – син фундатора Mulberry Роджера Сола. Підприємство, яке прославилося завдяки сумці, створеній із алюмінієвих кришок від пляшок, фінансує фонд Bottletop Foundation, який збирає гроші на просвітницькі проекти, що займаються проблемами ВІЛ/СНІДу, наркотиків та підліткової вагітності. Сол та його компанія підтримують молодих людей з Малаві, Мозамбіку, Руанди, Бразилії та Великобританії.

Бренди в Instagram, які підтримують ідею свідомого споживання.

@zady

Засновниці бренду Zady Максін Біда та Сорайя Дарабі порівнюють мас-маркет із фаст-фудом. Вони переконані, що при виготовленні та купівлі одягу повинні братися до уваги три фактори: якість, процес виробництва та чесні, відкриті відносини між виробником та споживачем. В інстаграм-акаунті Zady можна знайти не тільки приємні базові речі, але й цікаві факти про виробництво та споживання, а на їхньому сайті ознайомитися з цікавою детальною інформацією про різні тканини та аспекти взаємодії моди з соціумом та навколишнім середовищем.

Статті на тему