Б’янка Балті знялася у рекламній кампанії Etro. Італійська супермодель представила нову сумку бренда – Vela.
Vela — це перша сумка, яку створив новий креативний директор Etro Марко Де Вінченцо. До роботи в Etro Марко працював головним дизайнером шкіряних виробів у Fendi. Тож любителі моди найбільше чекали від нового креативного директора саме аксесуарів.
Нова сумка натхнена морським світом. За задумом, Vela нагадує вітрило: завдяки аеродинамічній формі з загостреними вуглами вона немов “прорізає” вітер. V-подібна застібка закривається за допомогою спеціальної блискавки та ланцюжка із двостороннім медальйоном з логотипом Etro і фірмовим Пегасом. До речі, його було створено за технікою, яка використовується для виготовлення монет.
Сумка зроблена із телячої шкіри. Доступна в у чорному, синьому, червоному, коричневому, жовтому, рожевому і бежевому кольорах та двох розмірах – великому і середньому. Vela має знімний подвійний плечовий ремінь. Її можна носити в руках чи одягати через плече.
Рекламувати нову сумку запросили італійську супермодель Б’янку Балті. На світлинах фотографа Давіта Гіоргадзе вона позує оголеною, щоб підкреслити чуйність дизайну сумки Vela. Раніше Бьянка була обличчям Dolce & Gabbana.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Etro
Читайте також: ПЕРІС ХІЛТОН І ІНШІ ЗІРКИ НУЛЬОВИХ ЗНЯЛИСЯ В РЕКЛАМІ MARC JACOBS