UA
RU

«Бути моделлю — нудно»: Лілі Коул про моду та її альтруїстичний проект

Редагувати переклад

«Мультиталентлива» модель запустила друковану версію її проекту Impossible.

Sky - Rainforest Awareness

Доброта є основою існування Impossible — своєрідної соцмережі, де незнайомці можуть допомагати один одному, безкоштовно пропонуючи свої послуги. Вони можуть надати свій час, навички чи подарувати речі. З моменту запуску в 2013 році сервіс працював у збиток, існуючи лише на кошти самої Лілі Коул, пожертвування професора Мухаммада Юнуса та Брайана Бойлана, голови Wolff Olins, Тома Аглоу, креативного директора Creative Lab Google та інших інвесторів, які зміцнили становище соціальної. Допомагають сервісу ще й гранти британського уряду.

зображення_5_1024x1024

Незважаючи на збитковість проекту, Лілі Коул продовжує його розвивати і сьогодні запускає друковану версію Impossible. У відповідь на питання, чому вона вирішила зробити журнал (або газету, як вважає за краще називати видання Лілі) в епоху цифрових технологій, вона сказала, що живить любов до фізичних об'єктів:

Існує маса речей, які можуть стати несподіваним щасливим відкриттям, тому що ви можете просто віддати їх або залишити будь-де, щоб хтось їх виявив. У певному сенсі це працює зовсім інакше, ніж натискання на посилання або обмін речами в інтернеті. Я думаю, що ми витрачаємо багато часу на телефони, принаймні так я роблю.

Водночас Коул шукає щось за межами світу моди, де вона зробила своє ім'я.

Я люблю одяг, я люблю деталі індустрії моди і я люблю одягатися. Я відчуваю величезну повагу до творчих людей, їхньої енергії та дружби, яку я отримала за допомогою індустрії. Але фактична робота, на кшталт фотосесій та ходіння по подіумах, для мене досить нудна.

Перший номер журналу Лілі Коул присвячений соціальним, культурним та політичним проблемам. До нього включені статті та інтерв'ю з такими музикантами, як Карл Хайд, Пол Маккартні, активістом та письменником Марком Бойлом, письменником Джоссом Уідоном, фотографом Бенджаміном Тітге та дизайнером Вів'єн Вествуд. Журнал вже доступний на сайті Impossible за ціною £1.75.

Статті на тему