UA
RU

Chanel також проведе відкриту презентацію

Редагувати переклад

Ідея провести відкритий показ Givenchy справила справжній фурор у пресі, тому не дивно, що підхопити її вирішили інші бренди. Першим став Chanel.

Карл Лагерфельд

Щоправда, на свій показ Карл Лагерфельд не наважився пускати сторонніх, а ось у новий pop-up store – просто. Бутік відкриється в Мітпакінг дистрикт (Meatpacking District) у Нью-Йорку на час проведення Тижня моди. Він буде присвячений новій моделі годинника Boy.Friend, ціна на які варіюється від $12 500 до $27 000 (так-так, обивателю такий аксесуар не по кишені).

годинник Boy.Friend

Ми подумали, що краще розділити вихід новинки з максимальною кількістю людей. Відкривши pop-up store ми можемо розповісти історію більш ефективно. Ця колекція заслуговує на особливий підхід, – розповів міжнародний директор годинникового напряму Chanel Ніколя Бо.

Статті по темі: 

Hermes дасть нове ім'я сумці Birkin
Бекстейдж fashion-зйомки для Marie Claire вересень
Нове місце: бутік Symbol Passage у Києві

Статті на тему