Вона – онука Грейс Келлі та принца Реньє III.
Французький будинок Chanel оголосив свого нового посла. Ним стала монакська журналістка та бізнес-вумен Шарлотта Казірагі. Починаючи з 2021 року, вона буде офіційним представником та обличчям бренду, а також зніметься у рекламній кампанії колекції сезону весна-літо 2021, яка була представлена у жовтні.
Шарлотта Казірагі є одинадцятою в черзі на трон Монако. Вона — дочка принцеси Кароліни та онука Грейс Келлі та принца Реньє III. З юних років дівчина була близька до Chanel, відвідувала численні заходи та покази вдома та знала Карла Лагерфельда. Дизайнер фотографував її для їхньої спільної з Карін Ройтфельд книги The Little Black Jacket: Chanel’s Classic, випущеної у 2012 році. Завдяки Лагерфельду, Казіраги вивчала філософію в університеті. Він також прищепив дівчині пристрасть до мистецтва, літератури та поезії. У 2015 році принцеса започаткувала асоціацію Rencontres Philosphiques de Monaco, мета якої — просування філософії за допомогою щомісячних тематичних заходів, присвячених роздумам, обговоренням та обміну ідеями.
Ще одна діяльність Казіраги – це журналістика. Вона працювала редактором в американському журналі Above, співпрацювала з британським виданням Independent та створила власний журнал Ever Manifesto, у якому висвітлює вплив модної індустрії на екологічну ситуацію у світі. Журнал видається нерегулярно. За словами Шарлотти, він виходить, коли їй із командою є що сказати нового.
Крім того, Шарлотта професійно займається кінним спортом. Вона регулярно бере участь у різноманітних змаганнях з конкуру, а також є патроном Міжнародного змагання з конкуру у Монте-Карло.
Враховуючи любов змий Габріель Шанель та Карла Лагерфельда до літератури, креативний директор будинку Віржині Віар та Шарлотта Казіраги планують представити проект Les Rendez-vous littéraires rue Cambon («Літературне рандеву на вулиці Камбон»), в рамках якого протягом 2021 року онлайн -зустрічі. На них письменники, актриси та друзі Chanel зможуть обговорити прочитані книги. Зустрічі транслюватимуть на сайті та в соціальних мережах бренду. Перша відбудеться 26 січня.
Читайте також: Бренд Ksenia Schnaider випустив колекцію верхнього одягу з конопель