Закрити
UA
Мода

Що чекає на Ukrainian Fashion Week SS19

Поділись:

72 дизайнери, 50 шоу, 9 презентацій, 3 спеціальні проекти – 7 днів, що демонструють надпотужну силу української моди.

posts-to-db-Фото 1

Це великий сезон. Авторитет та популярність дизайнерських брендів, що беруть участь у Тижні. Кількість колекцій. Масштаб проектів. Ukrainian Fashion Week SS19 вражає. Якби ми говорили про ключове слово сезону, я б сказала «відповідальність». Відповідальному створенню одягу та відповідальному споживанню присвячено кілька проектів. Відповідальності за авторитет країни та за якість «продукту», що експортується, присвячений Форум креативних індустрій. Відповідальності за розвиток української fashion-індустрії загалом присвячується 43-й та усі попередні сезони Ukrainian Fashion Week,

– Ірина Данилевська, організатор Ukrainian Fashion Week.

#SUSTAINABLE FASHION
Нова філософія справжніх поціновувачів сучасної моди

Чим більша наша шафа, тим менше шансів на прозору воду, чисте повітря, густі ліси у наших нащадків.

Модна промисловість входить у найбільш динамічно зростаючих у світі. Для порівняння, лише один із глобальних масмаркет-брендів випускає близько 600 мільйонів одиниць одягу на рік. Тільки уявіть: на виробництво однієї пари джинсів йде до 1 тисяч літрів води. За два роки на фарбування джинсів використовується обсяг води, що дорівнює обсягу Середземного моря. І це не говорячи про пестициди, які використовують на бавовняних плантаціях.

Виходом із цієї катастрофічної для людства ситуації є sustainable fashion – нова філософія справжніх поціновувачів сучасної моди.

Sustainable fashion включає кілька аспектів: одяг з екологічних матеріалів, носіння вінтажу, обмін одягом, ресайклінг та апсайклінг, етичне виробництво, висока якість і дизайн «поза часом».

Відповідальним вибором багатьох може стати дизайнерський одяг, адже саме він відповідає вищезазначеним характеристикам. 10 суконь fast fashion не замінять одне дизайнерське – якісне, неповторне, що роками не втрачає своєї актуальності.

Сьогодні багато українських дизайнерів експериментують з переробленими матеріалами. І, звичайно, дизайнерські речі служитимуть нам більше одного сезону, а через десятиліття стануть бажаними вінтажними речами.

Ініціативи Ukrainian Fashion Week щодо популяризації ідей sustainable fashion підтримують як українські дизайнери, так і партнери UFW.

1-5 вересня в Мистецькому Арсеналі в демозоні Fashion Tech Ukraine будуть представлені upcicling-речі українських брендів. Дизайнер Марина Лосєва представить власний арт-проект Shape of Living, покликаний привернути увагу до пошуку та створення нових форм та способів існування людства. Автор створила для своєї інсталяції сукні з використаних джинсових речей, а як прототип для декору відтворила малюнок Дніпра, знятого з космосу. У зоні Fashion Tech Ukraine працюватиме виставковий та лекційний простір.

#GLOBAL UKRAINE

Головна місія Ukrainian Fashion Week – розвиток української моди та просування української моди та культури у світі.

Щосезону UFW розширює співпрацю з міжнародним професійним середовищем з метою створення нових можливостей для дизайнерів та просування українських fashion-брендів у світовій fashion-індустрії.

Оргкомітет Тижня моди традиційно запрошує до Києва журналістів та фотографів провідних світових видань, баєрів та представників відомих шоурумів для безпосередньої роботи з дизайнерами-учасниками UFW.

Про колекції українських дизайнерів цього сезону напишуть Vogue.com (USA), Vogue Italia, Pairs Project (FR), Nowfashion.com (FR), Vogue UK, Vogue.ru, на показах також будуть присутні агенти шоурумів Tomorrow Ltd., Nana Suzuki, Concrete Showroom, баєри Browns та Harvey Nichols Dubai, гостей знімати стристайл фотографи – Adam Katz Sinding, Style Du Monde та Vogue.com.

#FASHION DNA-UKRAINE

Ukrainian Fashion Week продовжує спільну із British Council програму підтримки та розвитку молодих дизайнерів України – Fashion DNA-Ukraine. Цього року програма Fashion DNA-Ukraine фокусується на особливостях просування бренду у digital-просторі та акцентує увагу на фінансових аспектах e-commerce.

У рамках нового сезону Ukrainian Fashion Week у Мистецькому Арсеналі буде представлено фінальну креативну частину проекту.

Ментором креативної частини проекту став британський діджитал-артдиректор Jon Emmony, у портфоліо якого роботи для Kanye West, Victoria Albert Museum, Nike та ін.

Представник рітейл-платформи Farfetch та британські консультанти відібрали для участі у проекті вісім українських брендів – Kir Khartley, Elenareva, The Coat by Katya Silchenko, Jean Gritsfeldt, FROLOV, Roussin, Gasanova, Marsala. Дизайнери спільно з креативною командою Seentax Services, у складі якої арт-дирекшн – Любов Кучерява та Влад Дмитрієв, фотограф – Ведмедик Бочкарьов, звуковий дизайн – Саша Злих, Данило Сенічкін, 3D моделювання – Володимир Козлов, куратор – Іра Лупу, створили інтерактивний сайт, в якому діджитал-скульптури допомагають розкрити світ дизайнера та настрій колекції.

Гості Ukrainian Fashion Week першими зможуть поринути у віртуальний світ кожного бренду.

#UKRAINE NOW

Цього сезону Ukrainian Fashion Week став ініціатором та організатором Форуму «Перспективи брендингу Ukraine NOW у проектах креативних індустрій». Проект реалізовано спільно із Міністерством інформаційної політики України.

За 21 рік UFW став флагманським майданчиком для колаборацій різноманітних креативних індустрій. Дизайнери одягу та інтер’єрів, фотографи, кінематографісти, художники, музиканти, стилісти, журналісти, поети, виконавці, ресторатори поєднуються у різних проектах під егідою Ukrainian Fashion Week.

Завдяки постійній присутності на UFW впливових інсайдерів та журналістів з-за кордону та активній участі вітчизняних інфлюєнсеров усі ці проекти впливають на формування позитивного іміджу України у світі. Ukrainian Fashion Week вважає важливим об’єднати зусилля всіх індустрій для створення спільної ефективної стратегії у просуванні та промотуванні позитивного іміджу нашої країни, – зазначає ініціатор проведення Форуму, генеральний продюсер UFW Володимир Нечипорук.

Форум допоможе показати варіативність використання брендингу Ukraine NOW у різних проектах та стане платформою для обговорення з лідерами креативних індустрій перспективи брендингу у проектах, що реалізуються в Україні та за кордоном.

До участі запрошено представників Міністерства інформаційної політики України, кіноіндустрії, fashion-індустрії, кураторів мистецьких проектів, ЗМІ, представників інших креативних індустрій.

posts-to-db-Фото 2

UFW_partners logo_on white_18_12_2017

#HEFORSHE + UFW: гендерне равенство в моде

Креативні промисловості одними з перших реагують на виклики суспільства, актуальні проблеми рівних можливостей всім людей. Модна індустрія стала рупором боротьби за права людини, зокрема за ґендерну рівність.

Глобальний рух солідарності HeForShe спільно з Ukrainian Fashion Week представляє проект, у рамках якого представники української fashion-індустрії приєднаються до діалогу з прав людини, щоб заявити, що кожен із нас може і має право виглядати так, як хоче; що ми зобов’язані підлаштовувати свій зовнішній вигляд під очікування суспільства чи протилежної статі.

Дизайнери у колаборації з художниками та художницями створили образи, натхненням для яких став рух HeForShe, тема гендерної рівності, прав людини та свободи вибору. У проекті взяли участь відомі fashion-бренди України: BEVZA, Lake Studio, LITKOVSKAYA, FROLOV та ARTEMKLIMCHUK, а також відомі художники та ілюстратори: Вова Воротньов, Анатолій Бєлов, Марія Гаврилюк, Марія Ралемська та Маша Шубіна.

5 образів буде представлено в перший день Ukrainian Fashion Week. Гості Тижня моди зможуть побачити результат співпраці учасників та учасниць проекту у спеціальному корнері HeForShe у Мистецькому Арсеналі 1–5 вересня.

#SHOWROOM

Протягом п’яти днів під час Ukrainian Fashion Week у Мистецькому Арсеналі буде працювати showroom, що представлятиме 12 брендів одягу, взуття та аксесуарів: LONA PRIST, HONCHARENKO, CIRCUL, SNESHANA NEKH, UK DESIGN, IRARO, NIT.KA та інші.

Простір #Showroom матиме свою унікальну концепцію, розроблену архітектором Катериною Розіт. Вже традиційно простір #Showroom реалізований у партнерстві з журналом Domus Design. Це український журнал із більш ніж 15-річною історією, місія якого – розвиток українського дизайну у всіх сферах. #Showroom складається з кількох зон: лаунж-зона, сцена, де відбуватимуться презентації брендів, спеціальний простір компанії ЛЮКСОПТИКА – національної мережі оптик, що розвиває власні бренди очок – Casta, Luxoptica, Сандерсон.

Для відвідування всіх подій #Showroom гості можуть зареєструватися на сайті fashionweek.ua та отримати електронне запрошення, яке дасть їм можливість приходити до #Showroom безкоштовно з 1 по 5 вересня.

#NEW GENERATION DAY 

Ukrainian Fashion Week завжди підтримував молоді таланти та створював умови для їх розвитку. Вже кілька років поспіль UFW об’єднує покази молодих дизайнерів та проекти, пов’язані з їхньою творчістю у самостійну платформу – New Generation Day. Цього сезону платформа представить молоді дизайнерські бренди 5 вересня у Мистецькому Арсеналі.

Відкриє цей день проект EPSON DIGITAL FASHION – міжнародний формат, який проходитиме в Україні вдруге. Шоу на головному подіумі Ukrainian Fashion Week представить 8 фіналістів конкурсу, які продемонструють авторські принти та колекції із принтованих тканин. Відразу після показу відбудеться Церемонія нагородження переможців – 3 професійні призи від компанії Epson, публікація колекцій на провідному порталі JetSetter.ua та навчання одного з переможців конкурсу на курсі італійського Istituto Europeo di Design (IED). Таким побачать Epson Digital Fashion Show гості та спеціалісти.

Проект New Names представить цього сезону трьох дизайнерів, які вперше демонструватимуть свої колекції на великому подіумі.

Український модний простір є невід’ємною частиною світового fashion із його глобальними тенденціями – що підтверджує відчутну кількість колаборацій між молодими українськими дизайнерами та авторитетними світовими брендами. У рамках New Generation Day бренд BRAUN представить співпрацю з одним із переможців Національного конкурсу «Погляд у майбутнє» – дизайнером Ганною Ситниковою.

Маючи активну корпоративно-соціальну позицію, компанія DHL підтримує молодих дизайнерів у їхньому прагненні творити нову відповідальну моду. За сприяння DHL Express Україна, володарка другої премії «Погляду в майбутнє» 2018 року Юлія Кацалап протягом 5 днів у просторі DHL Express Україна в Мистецькому Арсеналі представить капсульну колекцію, створену за ідеологією zero waste.