Закрити
UA
Мода

Щоб не втратити: окуляри з ланцюжком – один із головних трендів цього сезону

Поділись:

Сонцезахисні окуляри – такий же важливий та помітний аксесуар, як і взуття. Ось тільки вони мають одну неприємну властивість – шанси втратити їх набагато вище, ніж залишитися опівночі без своєї туфельки Попелюшки. 

posts-to-db-Фото 1

Gucci, SS’20

Проте стараннями дизайнерів цю проблему тепер мінімізовано. Найтрендовіші очки цього сезону – ті, що доповнені ланцюжком. Завдяки нехитрій схемі, вони завжди будуть залишатися на вас і в полі вашого зору, і шансів випадково сісти на них або кинути повз сумку практично не залишається.

posts-to-db-Фото 2

Ralph & Russo, SS’20

Такий прийом – аж ніяк не нове слово у моді. Ланцюжки для окулярів стали популярні ще у вікторіанську епоху. Тоді дівчата, які зачитувалися романами біля каміна, кріпили свої лорнети на золоті ланцюжки, побоюючись зникнення (так-так, раніше до речей ставилися з куди більшим пієтетом навіть ті, хто розслаблено проживав у родовому маєтку).      

У 20-му столітті корисний аксесуар став відмінним знаком працівників розумової праці – напевно, ви зустрічали хоч одну вчительку чи бібліотекаря, у якої на шиї були б помічені такі окуляри. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як змінюється мода: що ми будемо носити в 2020 році

У 1992 році нове життя цьому винаходу дав Карл Лагерфельд. В осінньо-зимовій колекції Будинку Chanel він представив окуляри-маски на цільнолитому ланцюжку (як на сумці 2.55) і поставив новий тренд на всю епоху 1990-х.

posts-to-db-Фото 3

Chanel, FW’92

Сьогодні ця модель стала предметом полювання для колекціонерів та її ціна на вінтажних онлайн-маркетах становить близько $1000.

Якщо ваша любов до бренду Chanel не така сильна, та й такі серйозні витрати не входять у плани, не варто засмучуватися. Окуляри на ланцюжку є у нових колекціях Fendi, Gucci, а також великих мас-маркет-брендів. Та й Chanel з радістю перевидають культову річ, щоправда, вже у сучасніших оправах.

posts-to-db-Фото 4

Fendi, SS’20

Крім того, ланцюжок для окулярів завжди можна купити окремо. Наприклад, бренд з лондонською пропискою Рамковий ланцюг зробив цей аксесуар своєю спеціалізацією. Засновниці марки Енні Керні та Ванесса Харрінгтон, за власним зізнанням, настільки втомилися втрачати дизайнерські окуляри, що вирішили виправити цю ситуацію. Тепер у їхньому арсеналі ланцюжки на всі випадки життя – від тонких класичних, придатних для ділового стилю до ниток перлів або каскаду морських черепашок. 

posts-to-db-Фото 5

Frame Chain, SS’20

Окуляри на ланцюжку – це ще один модний «Привіт із 90-х». Але, здається, він залишиться з нами явно довше, ніж штани-карго або худі із зображенням улюбленої рок-групи. Тому, є сенс задуматися про таке вкладення – адже, будемо чесні, не так часто в речах зустрічаються трендова складова і 100-процентний комфорт.

posts-to-db-Фото 6

Bobby Abley, SS’20