Український мас-маркет бренд GRASS випустив літню колекцію “Місце під сонцем”.
У своїй новій колекції GRASS робить акцент на яскравих сукнях, що летять. Крім цього, у ній представлені комбінезон, кілька трендових моделей штанів та блуз, спідниця. Вже рік у кожній колекції GRASS з’являються найцікавіші моделі вечірніх суконь. У літній колекції – це легка максі-сукня з відкритими плечима і сліп-дрес з чохлом із сітки.
“Місце під сонцем” зібрало і глобальні модні тенденції. Насамперед, це авторські принти: виразні смуги та яскраві графічні квіти у самому трендовому кольорі сезону – жовтому. Також у колекції представлені: сітка, сукні із запахом, тканини з атласним блиском.
Читайте також: ПОФЕСТИВАЛІМ: 26 ЗРУЧНИХ І СТИЛЬНИХ ОБРАЗІВ ДЛЯ ЛІТНІХ ФЕСТИВАЛІВ І КОНЦЕРТІВ
Особою кампейну стала активна дівчина-сонце Даша Коломієць.
“Місце під сонцем” – це світло всередині мене, яке мною рухає і дає енергію, – ділиться Даша, – це “місце” в мені, значить, куди б я не поїхала, мені завжди буде добре”.
«Місце під сонцем» про сміливість. Про дівчат, які самі вирішують, коли пригоди бути. Коли бути льоту. Їм так важливо все встигати і не втрачати рішучості, не втрачати себе. Для таких дівчат GRASS оновлює асортимент 8 (!) Щорічно. Щоб завжди були САМЕ ТІ сукні. Сукні, які підтримують, роблять впевненими, продовжують тебе. GRASS створює речі для переможних днів, коли по-справжньому можеш все,
— розповідає креативний директор та співзасновник бренду GRASS Тарас Волков.
Дивіться у галереї рекламну кампанію:
[mc_gallery id=112105]