UA
RU

Даша Коломієць стала обличчям літньої колекції GRASS

Редагувати переклад
Український мас-маркет бренд GRASS випустив літню колекцію "Місце під сонцем". 

Даша Коломієць стала обличчям літньої колекції GRASS-Фото 1

У своїй новій колекції GRASS робить акцент на яскравих сукнях, що летять. Крім цього, у ній представлені комбінезон, кілька трендових моделей штанів та блуз, спідниця. Вже рік у кожній колекції GRASS з'являються найцікавіші моделі вечірніх суконь. У літній колекції - це легка максі-сукня з відкритими плечима і сліп-дрес з чохлом із сітки.

"Місце під сонцем" зібрало і глобальні модні тенденції. Насамперед, це авторські принти: виразні смуги та яскраві графічні квіти у самому трендовому кольорі сезону – жовтому. Також у колекції представлені: сітка, сукні із запахом, тканини з атласним блиском.

Читайте також: ПОФЕСТИВАЛІМ: 26 ЗРУЧНИХ І СТИЛЬНИХ ОБРАЗІВ ДЛЯ ЛІТНІХ ФЕСТИВАЛІВ І КОНЦЕРТІВ

Особою кампейну стала активна дівчина-сонце Даша Коломієць.

"Місце під сонцем" - це світло всередині мене, яке мною рухає і дає енергію, - ділиться Даша, - це "місце" в мені, значить, куди б я не поїхала, мені завжди буде добре".

«Місце під сонцем» про сміливість. Про дівчат, які самі вирішують, коли пригоди бути. Коли бути льоту. Їм так важливо все встигати і не втрачати рішучості, не втрачати себе. Для таких дівчат GRASS оновлює асортимент 8 (!) Щорічно. Щоб завжди були САМЕ ТІ сукні. Сукні, які підтримують, роблять впевненими, продовжують тебе. GRASS створює речі для переможних днів, коли по-справжньому можеш все,

— розповідає креативний директор та співзасновник бренду GRASS Тарас Волков.

Дивіться у галереї рекламну кампанію:

[mc_gallery id=112105]

Статті на тему