UA
RU

Дерзай по-крупному: Джейсон Ву в рекламі Cadillac

Редагувати переклад

У промо-ролику нового Cadillac CT6 знялися дизайнер Джейсон Ву, засновник Apple Стівен Возняк та режисер Річард Лінклейтер. За задумом авторів іміджевого ролика, новинка створена для того, щоб змінити світ та переписати 112-річну історію бренду Cadillac.

Cadillac CT6 – це новий флагманський седан, розроблений на основі моделі CTS, бестселера бренду. Представники Cadillac вже заявили, що CT6 стане технічно просунутим автомобілем у світі.

Цей Cadillac буде найлегшим і найшвидшим автомобілем серед великих седанів класу люкс, – розповідає головний інженер проекту Тревіс Хестер. - Ми отримали уроки з досвіду роботи над моделями ATS і CTS і розробили абсолютно нову архітектуру для CT6.

В порівнянні з CTS, зовнішність новинки виглядає більш солідно, при цьому перевершує його розмірами.

Онлайн-прем'єра Cadillac CT6 відбудеться незабаром – 31 березня, а вже у квітні автомобіль можна буде подивитися наживо на виставці в Нью-Йорку.

Дерзай по-крупному: Джейсон Ву в рекламі Cadillac-Фото 1

Фото: freep.com

Статті на тему