UA
RU

Дівчата plus size оживили ринок жіночого одягу

Редагувати переклад

Конкуренція на ринку жіночого одягу розмірів plus size стає дедалі серйознішою.

Clip2net_160605202552

Великі розміри одягу приносять все більший дохід, розмір якого, як очікується, зросте на 1,9 відсотка до $ 9,7 млрд. у цьому секторі цього року і досягне $ 10,4 млрд. протягом наступних п'яти років, свідчать дані IBIS World Research .

Необхідність створювати одяг понад 12-го (американського) розміру більш привабливим, ніж здутий парашут, відкриває для підприємців нові можливості, які прагнуть зайняти цю нішу. Незважаючи на це, як кажуть фахівці, у секторі все вже не так гладко, як це було раніше. Хоча бізнес розширюється, його зростання буде повільним протягом наступних п'яти років, оскільки сектор стає більш насиченим.

При цьому великі бренди залишаються трохи осторонь, і на ринку plus size важливу роль все частіше відіграють спеціалізовані бренди. Так, наприклад, це особливо стосується спортивного одягу. Стейсі Гольдштейн, засновниця бренду спортивного одягу plus size Lola Getts, каже, що такі бренди як Nike просто розширюють розмірну сітку, не розуміючи справжніх потреб своїх клієнтів. Lola Getts використовує товсту тканину, яка залишається непрозорою і розтягується краще, а плоский рядок не залишає лінії швів на шкірі і має спеціальний пояс, який не скочується.

Стейсі Гольдштейн також воліє використовувати термін «спокусливість» замість «plus size.» «Ми хочемо позбутися цього ганебного тавра, і «спокусливість» тут підходить краще, каже вона. Втім, позитивні зрушення у бік адекватного сприйняття тіла вже виявились у поп-культурі. Раніше на обкладинці Sports Illustrated не можна було побачити модель plus size, але цього року вперше в історії нею стала Ешлі Грем, яка запустила на хвилі свого успіху лінійку купальників власного, комфортного для дівчат дизайну.

Статті по темі:

Велика п'ятірка: найпопулярніші моделі plus size
Тіло честі: у моді дівчини plus size

Статті на тему