Французький дім Dior та італійський модний бренд Stone Island представили спільну капсульну колекцію, де поєднали елементи високої моди і стиль мілітарі.
У світі моди – нова гучна колаборація. Спільну капсулу представили французький дім Dior та італійський модний бренд Stone Island. Автори колекції – креативний директор чоловічої лінії Dior Кім Джонс і дизайнери Stone Island – поєднали елементи високої моди і стиль мілітарі.
“Спільна пристрасть до досконалості у процесах і одязі формує спадщину Крістіана Діора та Массімо Ості, засновника Stone Island. У колекції романтика, строгість та історія паризького ательє високої моди зустрічаються з північноіталійською майстерністю машинних процесів і ретельною функціональною деталізацією. У поєднанні традицій одягу проводиться паралель між ними з точки зору savoir-faire. Саме романтика, строгість і ретельність визначають сучасний чоловічий одяг у Dior. Конвенції стикаються та гібридизуються з точки зору техніки і матеріальності. А також ставлення та настрою. Від функціональності та натхнення стилем мілітарі Stone Island до кутюру та високих кравецьких традицій Dior”, – так філософські описали колекцію її творці.
Dior і Stone Island поєднали не тільки любов до досконалості, але й функціональний підхід. Бренди представили модні та зручні речі: куртки, піджаки, жилети, штани, шорти, трикотаж, кросівки, сумки. Вони зійшлися й у фірмових прийомах. Stone Island додали свою техніку фарбування одягу, а Dior – декоративні елементи.
Цікаво, що у рекламі знявся й модельєр Кім Джонс. Він представив шкіряну куртку з капсульної колекції. Ця модель була натхнена авіаторськими куртками 20-го сторіччя. Stone Island і Dior навіть відтворили ефект старіння. У пілотів куртки тріскалися від носіння. Щоб зробити схожі, бренди використовували спеціальні смоли, які запобігали ідеальному зчепленню кольору зі шкірою. Потім цей ефект посилили вручну і заблокували отриманий узор. Завдяки цій техниці усі куртки відрізняються: кожна модель – унікальна.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Stone Island / Dior
Читайте також: НОВА КОЛАБОРАЦІЯ: SUPREME ТА MM6 MAISON MARGIELA