Дизайнер Ксенія Шнайдер та Кураж запускають проект для підтримки fashion-індустрії
Редагувати перекладДизайнер Ксенія Шнайдер та благодійна барахолка Кураж представляють спільну ініціативу для підтримки української промисловості та локальних брендів.
Протягом року на кожному Куражі буде розташований спеціально підготовлений до колаборації корнер, у якому відбуватиметься продаж речей дизайнерів, які пройшли відбір. Ксенія Шнайдер особисто візьметься до відбору 10-20 брендів, які візьмуть участь у проекті.
Кастинг для дизайнерів перший Кураж стартує вже 5 травня. Для участі у відборі необхідно заповнити форму реєстрації за посиланням.
Колаборація покликана розширити можливості реалізації колекцій для незалежних брендів та популяризувати українську промисловість.
«Насамперед бренд-учасник повинен мати українське походження, а бажано, і виробництво в Україні, — каже дизайнерка Ксенія Шнайдер. — Тому що нам важливо підтримувати не лише дизайнерів, а й ті робочі місця, які дизайнери формують як роботодавці. Також я дивитимуся на якість, унікальність та відповідність сучасності, яку транслює бренд».
Кураж відомий соціальною складовою своїх проектів, і ця співпраця – не виняток. Упродовж року організатори планують збирати добровільні благодійні внески від гостей та учасників, які будуть спрямовані на заміну швейного обладнання у Київському професійному коледжі прикладних наук. На базі коледжу щорічно проходять практику понад 300 студентів, із них близько 100 студентів – з порушенням слуху. Практична база коледжу потребує модернізації та заміни застарілого обладнання взуттєвого та швейного цехів на суму 250 000 гривень. Окремий збір буде оголошено на платформі dobro.ua. Робота окремого корнера з українськими виробниками здійснюватиметься під наглядом Ксенії, участь у проектах є безкоштовною.
Читай також: Вілл Сміт худне онлайн - у нових серіях на YouTube
Співпраця «kurazh х Ксенія Шнайдер opportunity corner» продовжує та масштабує ідею проекту, який Ксенія запустила у перший локдаун у 2020 році. Тоді дизайнерка організувала серію pop-up розпродажів «Support Your Local» у шоурумі свого бренду «KSENIASCHNAIDER» для надання можливості реалізації брендам, які не мають власних точок продажу та для підтримки української fashioned-галузі, яка страждає від наслідків карантину.
«У проекту велика мета — підтримка легкої промисловості: від навчальних закладів до виробництв. Мені дуже приємно, що з камерних поп-апів, які я організовувала для дизайнерів під час карантину, все переросло у важливу та гарну ініціативу за підтримки Куражу та Олени Гудкової», — каже Ксенія Шнайдер.
«Я дізналася, що Ксюша підтримує українських дизайнерів та надає місце для реалізації брендам, які не мають шоурумів. Ідея ділитися ресурсом є дуже класною. І оскільки Кураж – зосередження колаборацій різного формату, я запропонувала розширити цю активність та взяти технічні та логістичні обов'язки на себе, – розповідає засновниця Куражу Альона Гудкова. — Сподіваюся, що цей проект допоможе нам привернути увагу до української промисловості. І, можливо, надихне ще раз відмовитися від купівлі іноземного мас-маркету на користь українського виробника».
Анкета для участі у відборі для представлення власного бренду в рамках «Krazh X Ксенія Шнайдер opportunity corner» за посиланням.
Заявки приймаються до 9 травня. Відкриття корнера заплановано на 15 та 16 травня – під час першого Куражу у 2021 році.
Ксенія Шнайдер – дизайнер одягу, співзасновник українського бренду одягу KSENIASCHNAIDER.
Кураж — щомісячна міська подія, яку у 2014 році створила Олена Гудкова. Кураж створений на основі барахолки, а згодом івент перетворився на велике мультикультурне явище з виступами музикантів, діджеїв, лекторів, художньої, fashion- та благодійної складової. За 6 років існування Кураж зібрав понад 33 мільйони гривень на благодійність.
Серед гостей Куражу Іван Дорн, Руслан Багінський, Алла Костромічева, Віра Брежнєва, Ірина Горбачова, Джамала, Onuka. На Куражі виступали Gus Gus, а також на івент відвідав Елтон Джон.