
Дочка Кейт Мосс стала обличчям кампейну Miu Miu AW 20
Рекламна кампанія присвячена близькості і зветься Close.
Декілька талановитих фотографів створили серію візуальних висловлювань, що підкреслюють унікальні та близькі стосунки, які панують між ними та їх моделями.
Одним із творців кампейну стала модель Джіджі Хадід, яка дефілювала на шоу Miu Miu AW 20 та мала необмежений доступ за куліси. Вона документувала інтимний досвід підготовки моделей до показу.
Ще один яскравий талант – Ліла Мосс – дочка неперевершеної Кейт Мосс. Дівчина виступила у ролі моделі, а автором фотографій став бойфренд її матері Микола фон Бісмарк. Кейт також допомагала під час зйомки та стилізувала деякі образи.
Читайте також: ЗЙОМКА MARIE CLAIRE «МІЙ БУДИНОК — МОЯ Фортеця»
Ми також можемо побачити фотографії лондонської моделі Каспер Капіку, автором яких став Стів Маккі. Він зняв дівчину на Polaroid в одному з громадських парків.
Нарешті ми знову повертаємося за лаштунки, де фотограф Ліз Коллінз знімає крупним планом портрети моделей, що готуються до виходу на подіум.
До речі, кожен колаж було зібрано не за допомогою графічних програм, а вручну. Художник-колажист Патрік Во не просто вирізав і склеював фото, а й прикрашав їх розписом та характерними мазками фарби.
Більше від
- За мотивами невиданих ілюстрацій Марії Примаченко створили колекцію хусток та краваток
- Подія модного сезону: у Києві пройде бізнес-конференція “Виклики індустрії в сучасних реаліях”
- Сучасні тренди, натхненні Коко Шанель
- Як носити топ-бра на щодень: натхнення з подіумів та гардеробів фешионіста
- Андре Тан присвятив колекцію Казимиру Малевичу