UA
RU

Дочка Мадонни стала обличчям лінії білизни бренду Juicy Couture 

Редагувати переклад
24-річна Лурдес Леон раніше вже була моделлю колекцій Циганський Спорт и Стелла Маккартні. 
Дочка Мадонни стала обличчям лінії білизни бренду Juicy Couture.

Надиханий естетикою 2000-х бренд Соковитий Couture продовжує знімати it-girls для своїх нових колекцій, а також працювати у співпраці з іншими світовими брендами білизни. Так, кілька місяців тому ми спостерігали Софію Річі у кампанії "Просте життя", яка була створена в колаборації з італійським лейблом. Каппа. Що стосується дочки Мадонни Лурдес Леон, вона стала обличчям колекції Соковитий Couture & Парад. 

На фото свіжої кампанії 24-річна модель, татом якої є фітнес-тренер Карлос Леон, позує у натхненній знаковій естетиці бренду спальні. Лурдес демонструє вироби з нової лінійки, яка включає вельветові худорляві, а також спідню білизну, прикрашену знайомим усім логотипом. 

Колекція Команда Parade&Juicy Couture вже зараз доступна на сайті yourparade.com, Серед якої можна побачити речі-символи улюбленого бренду всіх модниць 2000-х.  

Кожна лінійка нової колаборації має своє символічне значення і складається з декількох варіантів білизни в різних відтінках, формах. Безліч іконічних виробів можна купити й індивідуально. 

Дочка Мадонни стала обличчям лінії білизни бренду Juicy Couture.

Вся колекція, від декору з тисненим логотипом до яскраво-рожевих трусиків, втілює образ Періс Хілтон і, згідно з заявою Парад, була розроблена для «хороших дівчат, які люблять милі дрібнички». 

Читай також: Благодійний аукціон The Art of charity: Презентація іншого лоту від CHEGO jewelry  

Для нової колекції Parade&Juicy Couture також знімалася модель розміру+ Ешлі Грем, яка не соромлячись виставляє напоказ свої знамениті форми у Parade x Juicy Couture RePlay Brief in Зоряний Sky. Фото колекції нагадують ті, що могли б зняти папараці, а згодом з'явилися б у таблоїдах ранніх 2000-х.  

На одному з кадрів Леон веде за собою молодих голлівудських відвідувачів до клубу. Дівчина одягнена у спортивну худорлявість кольору фуксії з відповідними сонцезахисними окулярами, доповненими туфлями на шпильках, сережками-кільцями, двома клатчами, хутряним шарфом... Без штанів.  

Дочка Мадонни стала обличчям лінії білизни бренду Juicy Couture.

"Разом ми розробили колекцію, щоб відзначити вічність блискучого та сміливого самовираження", - розповів представник бренду нижньої білизни. «Колаборація — дует, створений на небесах, з нашою спільною любов'ю до блискучих кристалів, гламурних відтінків дорогоцінного каміння та велюру. Парад & Соковитий Couture житимуть довго та щасливо».  

Леон раніше працювала моделлю для Циганський Спорт (з'явилася на їх показі у 2018 році), а у 2016 році стала обличчям реклами аромату авторства бренду Стелла McCartney.  

Статті на тему