UA
RU

Dolce & Gabbana зняли бодіпозитивну кампанію

Редагувати переклад
Мистецтво неодноразово ставало натхненням для бренду. 

Dolce & Gabbana зняли бодіпозитивну кампанію-Фото 1

Бренд Dolce & Gabbana випустив бодіпозитивну рекламну кампанію з мотивів картин. Надихалися дизайнери спадщиною нідерландського живописця Пітера Пауля Рубенса, який був одним із засновників бароко. 

Читайте також: 5 Instagram-акаунтів з архівними знімками рекламних кампаній брендів

Зняла лукбук молода фотограф та за сумісництвом модель Німа Бенаті, яка не вперше співпрацює з Dolce & Gabbana. Головними героями кампанії стали як бодіпозитивні моделі жінки та чоловіки, так і стандартні для індустрії. 

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

Один із головних героїв кампанії – перший чоловік-модель plus-size Зак Міко. У 2016 році він підписав контракт із міжнародним агентством IMG Models. Також знявся лукбук модель Сімон Бредаріол.  

Читайте також: Велика п'ятірка: найпопулярніші моделі plus-size

Речі з нової колекції будуть доступні аж до розміру XXL. 

Нагадаємо, що раніше Dolce & Gabbana не один раз був у центрі скандалу. У 2018 році бренд звинуватили у расизмі після реклами з китайською дівчиною, яка їла паличками італійську їжу.

Стереотипність мислення – не єдина проблема Стефано Габбана та Доменіко Дольче. Стефано не один раз писав знаменитостям та блогерам у соцмережах образливі коментарі, зокрема називав Селену Гомес «уродиною». Тепер бренд вирішив виправитися і одним із способів відновити репутацію вибрав різноманітність у моделях. 

[mc_gallery id=452124]

Фото: @dolcegabbana, @dolcegabbana_man

Статті на тему