UA
RU

Дорога змін: Лондонський Тиждень моди йде в онлайн і стане гендерно-нейтральним

Редагувати переклад
Мода продовжує адаптуватися до стрімких світових змін.
Дорога змін: Лондонський Тиждень моди йде в онлайн і стане гендерно-нейтральною.

Бекстейдж Erdem, SS'20

З чотирьох топових тижнів моди Лондонська давно вважається найавангарднішою і сміливішою. Це місце для виступу молодих дизайнерів, політичних протестів прямо на подіумі та уявлення новаторських ідей, які іноді на перший погляд здаються фарсом. 

Тому не дивно, що саме в Лондоні було вирішено перейти на онлайн-формат показів – поки що у Нью-Йорку, Мілані та Парижі з сезону в сезон про це тільки говорять.

Читайте також: COVID-19: ЯК КОРОНАВІРУС ВПЛИВИТЬ НА МОДНУ ІНДУСТРІЮ?

Дорога змін: Лондонський Тиждень моди йде в онлайн і стане гендерно-нейтральною.

Burberry, SS'20

Як повідомила Британська рада моди, у червні відбудеться об'єднання жіночого та чоловічого тижнів, а покази будь-який бажаючий зможе подивитися на онлайн-платформі. Дизайнери матимуть можливість демонструвати змішані колекції, суто жіночі чи чоловічі – як їм того заманеться.

Дорога змін: Лондонський Тиждень моди йде в онлайн і стане гендерно-нейтральною.

Victoria Beckham, SS'20

Як зазначила CEO Британської ради моди Керолайн Раш, на таке рішення багато в чому вплинула пандемія коронавірусу. Як відомо, 12 червня в Лондоні мав пройти чоловічий Тиждень моди, але через COVID-19 все було скасовано. Але в раді моди цю кризу сприйняли не як привід опустити руки, а як сигнал до дії та відмах для довгоочікуваних змін.

Дорога змін: Лондонський Тиждень моди йде в онлайн і стане гендерно-нейтральною.

JW Anderson, SS'20

Важливо дивитися в майбутнє, співпрацювати один з одним та змінюватися. Ми адаптуємо цифрові інновації під моду і створимо щось на зразок глобальної платформи майбутнього. Дизайнери зможуть поділитися своїми історіями та колекціями з ширшим колом людей,

- Розповіла Керолайн Раш.

Читайте також: BVLGARI РОЗШИРЮЄ КОРДОНИ ДОПОМОГИ. ТЕПЕР АНТИСЕПТИКИ ПЕРЕДАВАТЬСЯ І ШВЕЙЦАРІЇ

Крім модних шоу, на платформі також будуть представлені вебінари, інтерв'ю з дизайнерами, їхні робочі щоденники. За задумом Британської ради моди, така відкритість індустрії має якісно вплинути на продаж колекцій.   

Статті на тему