Співачка поділилася першими кадрами зі своїми шанувальниками.
Дженніфер Лопес стала героїнею нового кампейну бренду Guess. Вона позувала для зйомок весняної колекції 2018. Співаці не довелося виходити зі свого образу, фотограф Тетяна Герусова вирішила створити чорно-білі знімки, але залишити у кадрі чуттєвість та сексуальність Дженніфер Лопес.
Читайте також: СОЛАНЖ НОУЛЗ СТАЛА ГОЛОВНОЮ ГЕРОІНІЮ КАМПАНІЇ CALVIN KLEIN JEANS
Співачка поділилася першими кадрами з фотосесії у себе на сторінці в Instagram і розповіла, що новою особою бренду їй запропонував стати співзасновник марки, дизайнер Пол Марчіанно:
Коли мені зателефонував Пол і попросив стати новою дівчиною Guess, я зраділа нагоді попрацювати зі знаковим брендом, який люблю з дитинства. Говорячи про попередні рекламні кампанії Guess, у пам’яті виникають чудові моделі та яскраві образи, створені Полом. Для мене велика честь працювати із ним.
Дизайнер також пояснив, чому саме його вибір упав на латиноамериканську співачку. Він каже, що «вона дуже талановита, легендарна та чуттєва артистка, а ідея нового кампейна полягає в тому, щоб зробити акцент на тому, що жінки стають красивішими та талановитішими, коли до них приходить життєвий досвід.»