UA
RU

DZHUS AW21: "SURROGATE" - нова колекція інноваційного українського бренду одягу

Редагувати переклад

Колекція DZHUS AW21 - воістину уніформа для представників багатозадачності. Модульна структура виробів дозволяє модифікувати одяг безліччю способів, включаючи його перетворення на аксесуари. Концепція гардероба-конструктора з кількох багатоцільових речей забезпечує безліч образів, мінімізуючи шопінг. Так, DZHUS втілює філософію розумного споживання в альтернативному ключі, з акцентом на творення, а не на обмеження.
Дизайнерові Ірині Джус надзвичайно близький перфекціоністський позов «клонувати себе», і меседжем нового сезону стала риторична дилема: чи самодостатній еталон без копії, чи вони нероздільні, як об'єкт і його тінь, форма і контрформа?

Репліки та дублікати успадковують оригінал, створюючи за ним шлейф фантомних проекцій. В результаті такого синтезу формується єдина багатофазна екзистенція з неосяжним кінетичним потенціалом.

DZHUS AW21: "SURROGATE" - нова колекція інноваційного українського бренду одягу-Фото 1

DZHUS AW21: "SURROGATE" - нова колекція інноваційного українського бренду одягу-Фото 2

DZHUS AW21: "SURROGATE" - нова колекція інноваційного українського бренду одягу-Фото 3

DZHUS AW21: "SURROGATE" - нова колекція інноваційного українського бренду одягу-Фото 4

DZHUS AW21: "SURROGATE" - нова колекція інноваційного українського бренду одягу-Фото 5

DZHUS AW21: "SURROGATE" - нова колекція інноваційного українського бренду одягу-Фото 6

DZHUS AW21: "SURROGATE" - нова колекція інноваційного українського бренду одягу-Фото 7

DZHUS AW21: "SURROGATE" - нова колекція інноваційного українського бренду одягу-Фото 8

Читай також: В Україні стартує Fashion Film Festival Kyiv 2021

Так, лейтмотивом капсули стало розшарування структури виробу як спосіб розсунути межі його практичності. З'явилися такі гібридні дизайни як шорти-топ, сорочка-спідниця, капелюх-жилет-капор-баска та лінійка сумок, що модифікуються в кардиган, плащ, штани, бюстьє, рукав, жилет і т. д. Велика кількість сумок у колекції символічно, а їх форма апелює до відомих видів упаковки, адже DZHUS продовжує мотивувати до ресайклінгу та вибору багаторазової тари.

Використані матеріали з текстурними фінішами: формостійке гофре, фактурний трикотаж, м'ятий коттон або ламінований, шовк, що імітує мішковину або оптичну ілюзію «нафтових» розлучень. Першочерговим критерієм у виборі матеріалів для DZHUS є їхнє етичне походження, адже марка транслює цінності cruelty-free fashion.

Статті на тему