UA
RU

Інтерв'ю. Дизайнерка Маріанна Сенчина: «No t a girl, not yet a woman»

Редагувати переклад
Яскраві кольори та вишукані принти, соковиті деталі – це головний модний приклад бренду Marianna Senchina. Її одяг, який можна придбати у магазинах Європи та Азії, носять Ріанна та Дуа Ліпа. Дизайнерка називає своєю суперсилою здатність «хард воркінг». Після інтерв'ю для Marie Claire ми додали б до цього переліку сміливість, упевненість та талант.

    

Маріанна Сенчина 4

Як позначаються зміни у твоєму житті на бренді?

Ми починали з «дівчачих» промов. Багато хто пам'ятає бренд саме через його жіночність, що межувала з наївністю. Та дівчина Marianna Senchina дорослішає разом зі мною, перетворюючись на жінку. Зрілість, упевненість, сексуальність та зухвалість – нові риси, які можна відчути у моєму характері та одязі.

Що ви робите для розуміння сексуальності?

Для мене це про недоступність. Ніколи не нравилися дівчата з відвертими декольте та розрізами до пупка. Мені імпонують благородно вдягнені.

Але твоє плаття на Ріанні, яке в одну мить зробило бренд відомим за межами України, не було на вигляд невинним.

Але виявилася досить безневинною як для Ріанні! І це був просто бум для бренду! Бо ж до цього Ріанна взагалі ніколи не одягала українські речі. Справа в тому, що сукня була тільки розміру S. Співачка на той період набрала ваги, але продовжувала наполягати саме на сукні Marianna Senchina. Тому в ній… просто зробили вставки з такої ж тканини, аби Ріанна з'явилася на заході саме в цьому одязі.

про що ти думав

Про тих, над якими я так довго «працював», що й одного разу мало! (Сміється .) А ще згадала, як школяркою, сидячи в бабусиній квартирі, вмикала телевізор, аби подивитись, у що одягнена Ріанна, бо вона була для мене іконою стилю. Схожа історія сталася з Дуа Ліпою. Її стиліст Лоренцо сам написав мені у Facebook, але його меседж потрапив до спаму. Й побачила я повідомлення десь за рік, коли вирішила почистити пошту… В результаті ми багато колаборували з Дуа Ліпою. А історія з повідомленнями Лоренцо мала продовження – коли я побачила, що під його постами у соцмережах стали з'являтися коментарі від українських дизайнерів: «Check your direct! Please, check your direct!», це розсмішило. (Сміється .) Мене тішити, що серед прихильниць бренду – зірки, та ще більше тішити, що вони самостійно обирають мій бренд. Наприклад, Адель сама придбала бархатне плаття-жакет на Luisaviaroma. Ми нічого не надсилали.

За ким із селебріти ти продовжуєш стежити?

Моєю мрією залишається створити костюми для туру Бейонсе. Я стежу за нею. Вона надихає мене своєю працьовитістю. Пом'ятаю, як у Мюнхені я вийшла з її концерту з усвідомленням: «У цьому світі можливе все, якщо ти завзято працюєш». (Усміхається.) Якщо ж говорити про стиль – це знову ж таки Бейонсе, Дуа Ліпа, Ріанна. Але Ріанну я б виділяла серед інших. Вона справжня ікона стилю, відчувається, що вона сама підбирає собі одяг. До кожного outfit додає свою індивідуальність. Думаю, в цьому її пустощі у спіх.

А серед українців?

Я працюю з ними, тому, звісно, ​​стежу – за Джамалою, Машою Єфросініною, Надею Дорофєєвою. Мені завжди імпонувала Тіна Кароль. Знаю, що з нею важко працювати, бо вона вимоглива. Але вона може це собі дозволити, бо насамперед дуже вимоглива до себе. І дуже працююча. Мені подобається, що Тіна завжди на кілька кроків попереду. Вона гне свою лінію, нечасто поступається, майже ніколи не йде у когось на поводі.

Маріанна Сенчина 5

Маріанна Сенчина 3

Маріанна Сенчина

Мене тішити, що серед прихильниць бренду – зірки, та ще більше тішити, що вони самостійно обирають мій бренд.

Гнути свою лінію - важливо бути на шляху до успіху.

Так, я не одразу зрозуміла це. На іншому курсі університету я представила колекцію Panic in Vegas на Kiev Fashion Days. Мій потенціал помітила Даша Шаповалова, я отримала гарний фідбек від показу, і мене запросили до Парижа. Так розпочався мій шлях як дизайнера. Та я була дуже наївною. Через шлюб досвіду не завжди казала «ні» там, де це було потрібне. До мене могли прийти байери зі словами: «Ой, а я хочу коротше, довше, іншого кольору, з іншими ґудзиками, на блискавці…» А ти молодий, наївний, не знаєш, як усе працює. Погоджуєшся на ці забаганки, і тут дуже легко собі занапастити. Зараз я бачу, що у мене були колекції, в яких я не гнула свою лінію, а йшла на поводі в когось. Це неприпустимо, бо знецінює твою роботу, ставлення до тебе. Бренд несе цінність, коли ти любиш те, що робиш, упевнений, що твій продукт найкращий, і тобі ніхто не переконає, що він може бути іншим. А коли враховуєш усі побажання (у царині фешн – поради байєрів) – це означає, що комерційна сторона переважає. Бо ти робиш це, щоб продати більше. А це вже не про мистецтво. Треба мати своє бачення, особливо у креативній роботі.

Як часто ви говорите "ні"?

У роботі дуже часто.

Як часто ви про це шкодуєте?

Ніколі. Але робити це непросто. Особливо відмовляти клієнтам з арабських країн. Їм подобаються мої речі, але вони майже завжди просять продовжити фасон. Й ладні платити за це шалені гроші. А ти маєш знайти в собі сили відмовити, бо це вже не буде Marianna Senchina. Якби це було класно, я так зробила б від самого початку. (Усміхається.)

Маріанна Сенчина 6

Що тобі надихає?

Нещодавно трапився кумедний випадок. Ми з чоловіком відпочивали на Лазуровому узбережжі в Сен-Тропі. На пляжі я помітила велику батьківщину, серед них була жінка з маленьким дитям у моїй сукні! Я подумала, що не можу до неї не підійти. «У вас таке гарне плаття, де ви її придбали?» – поцікавилася я. Жінка відповіла: «Ви вже четверта людина за сьогодні, хто про це запитує. Я замовила її на офіційному сайті Мар'яни Сенчиної». «Вона так вам пасує! Це я її створила», – це була б не я, аби не сказала. «Справді? А я ще хочу таку саму, тільки червону в горох», – відповіла жінка і почала кликати свою компанію, щоб похвалитися, що перед ними дизайнерка її гарної сукні. Такі випадкові зустрічі дуже надихають!

Наразі ти живеш на два міста – Івано-Франківськ та Мілан?

Я інакше сприймаю ці міста. В Івано-Франківську розташоване виробництво, там моя команда, мої люди – вони мене надихають. А неподалік від Мілана мешкаю зі своєю батьківщиною, і, звісно, ​​атмосфера та естетика цього міста відбиваються у моїх колекціях, одязі, які я створюю. Коли я щойно переїхала сюди, то гадала, що Мілан, як, власне, і вся Італія – це про Dolce & Gabbana. Я помилялася. В Італії геть інші закони моди. Мілан – це про Gucci та Prada, Рим – про Fendi та Armani. А Dolce & Gabbana – це про багатих росіян.

Маріанна Сенчина 2

І, я правильно розумію, цей підхід відбивається у твоєму гардеробі?

У моєму гардеробі багато речей Prada. Нещодавно я підписалася на одного рітейлера, який перепродує вінтажний брендовий одяг, і перетворилася на справжнього fashion-маніяка. (Сміється .) Там можна торгуватися за улюблені речі. А я такий великий фанат Prada, що добре пам'ятаю майже всі колекції цього бренду. Там я виторгувала пальто зокрема.

Є практика заохочувати собі подарунками за великі та маленькі перемоги. Як тобі таке?

Чудова ідея. Після успішного сезону у Парижі я придбала за шалені гроші сумочку-сідло від Dior. Для мене це чудовий мотиватор.

Я знаю, що ти велика шанувальниця творчості Терези Андерсона. Вже подивилася його новий фільм?

Не встигла, та зроблю це обов'язково, бо обожнюю його. Отримую естетичне насолоду від того, що він робить. Зокрема, його стрічка «Королівство повного місяця» надихнула мене на колекцію Love kills. На жаль, у мене майже не має вільної години, тобто раніше майже не було, а з появою дитини не стало взагалі. (Усміхається.) Тож дивлюся кіно, тільки якщо цього вимагає робочий процес. Так сталося, наприклад, із рімейком серіалу «Династія», що на Netflix. Наразі він дуже популярний в Америці. Вперше я про нього почула від когось із колег у своєму шоу-румі в Парижі. А потім стилістка цього серіалу написала мені запит про одяг для однієї зі зірок, із ким вона співпрацює. Я подумала, що якщо все так закільцювалося навколо «Династії», то я просто повинна скласти власне враження про серіал. Подивилася кілька серій і зрозуміла: це ідеально підходить під мій бренд! Зв'язалася зі стилісткою, і за кілька серій головна героїня з'явилася у кадрі в наших промовах.

На вашу думку, який найкращий спосіб успішно побудувати бренд?

Трансформуючись, залишатися вірним його ДНК. Є багато брендів, які почали працювати ще у 90-ті. Вони класно стартонули, але з часом вишли в тираж, бо не змогли адаптуватися до нових запитів години. Тому я і симпатизую Prada. Кожна нова колекція адаптована під сучасність, та в ній відчувається дух Prada. Заради цього люди раз і назавжди залишаються вірними бренду. Це ті, що я прагну розвинути в Marianna Senchina.

Які цінності ви вважаєте поза годиною?

Мене цього навчила Італія: моя сім'я – це завжди номер один у моєму житті.

Автор: Ірина Татаренко, фото надала пресслужба

Читайте також: ПРО ЩО ЖІНКА МОВЧИТИ: ДАР'Я ПЛАКСЮК, ДИЗАЙНЕРКА PODYH

Статті на тему