Остання рекламна кампанія Chanel присвячена історіям.
Головними героями рекламної кампанії сонцезахисних окулярів Chanel SS20 стали співаки Фаррелл Вільямс, Себастьєн Тельє, Angèle та акторки Маргарет Куеллі та Ізабель Аджані. Вони приміряли п’ять моделей очок з колекції Chanel та розповіли свої історії. Автором візуального ряду став відомий фотограф Карім Садлі, а відеоінтерв’ю провів французький діджей та музикант Педро Вінтер.
Музи Chanel розповіли про те, які стосунки у них із креативністю, згадали про минуле та поговорили про свій стиль.
Читайте також: МЕТЮ УІЛЬЯМС СТАВ КРЕАТИВНИМ ДИРЕКТОРОМ GIVENCHY
«Деякі люди тобі подобаються одразу. Вам не потрібно витрачати роки, щоб краще дізнатися один одного», – сказала Ізабель Аджані про креативного директора Chanel Віржині Віар.
«Я почуваюся по-справжньому вільною, тому що почала говорити, співати і ставати більш впізнаваною в інтернеті. Саме тому я вважаю, що правильно продовжувати робити те, що я роблю», – заявила Angèle про свої феміністські переконання.
“Доброта – найважливіша річ у світі”, – сказав Себастьєн Тельє.