Fashion Tech Summit 2020 відбувся 5 і 6 вересня у форматі онлайн. 2 дні, 28 спікерів, 26 найактуальніших тем, сотні учасників з усього світу, тонна нової інформації, знань та емоцій. Представники різних міжнародних компаній – від корпорацій до сартапів, блогери та інфлюєнсери поділилися своїм досвідом та розповіли, яким буде майбутнє моди.
Головною темою саміту стали цифровий одяг та віртуальна мода. Перший день був присвячений їй. Засновники Fashion Tech Summit Дарія Шаповалова и Наталія Моденова представили перший онлайн-магазин цифрового одягу Dress-X.com (Лос-Анджелес, США) і розповіли про юзкейсах застосування цифрової моди та цифрового одягу для B2B та B2C напрямків, дизайнери Харрієт Деві (Лондон, Великобританія), Ніна Долл (Берлін, Німеччина), Арно Пепін-Донат (Париж, Франція) поділилися історіями власної трансформації у дизайнерів цифрового одягу та основними перспективами такої професії майбутнього, Регіна Турбіна, засновник компанії “replicant.fashion” та власного бренду “ophelica” (Москва, Росія) розповіла, як цифровий одяг вплине на індустрію моди у майбутньому.
засновник Порядок Саймон Лок (Мельбурн, Австралія) представив процес прискорення цифрових тижнів мод та віртуальних шоурумів. У період пандемії та всесвітнього локдауну у брендів не залишилося вибору, як перенести всі свої покази, виставки, продаж в онлайн. Віртуальні шоуруми виявилися вкрай актуальними. Також серед речників першого дня були виконавчий креативний директор VIRTUE/VICE MEDIA GROUP Мортан Грубак (Копенгаген, Данія), генеральний директор фабрики цифрового одягу Головний ключ Керем Кадіроглу (Стамбул, Туреччина), засновники інституту цифрової моди та руху @digi.xgl Кеттітай і Лінн Янг (Лондон, Великобританія).
Каріна Ноббс, модний академік, фахівець з цифрової стратегії, футурист у соціальних мережах і дослідник виступила з історією та глибокою аналітикою індустрії цифрової моди, що зароджується.
Цифрова мода – це згенероване за допомогою комп’ютера зображення, яке може застосовуватися та продаватися у фізичному та цифровому світах. Цифровий одяг можуть носити цифрові аватари або живі люди за допомогою технологій трекінгу, доповненої та віртуальної реальності,
– Каріна Ноббс.
У другий день саміту продовжили говорити на тему цифрового майбутнього моди і торкнулися таких тем як майбутнє медіа, інстаграм і куди рухається холсейл (оптові продажі). Маша Тимошенко (707k передплатників) (Київ, Україна) розповіла про нові правила гри у соцмережах. Редактор Harper’s Bazaar Ukraine Антон Єрьоменко (Київ, Україна) виступив на тему майбутнє медіа, засновник першого та найпопулярнішого Телеграм-каналу Good morning, Karl!, екс-редактор Vogue Катя Федорова (Москва, Росія) розповіла про швидкозростаючі медіа-майданчики та нові правила гри в медіа-просторі.
Значення цифрових каналів для компаній B2B значно зросло останні кілька років і радикально зросла початку кризи COVID-19. Дистанційні продажі та покупки зараз є нормою і сприймаються як дуже ефективний канал. Fashion Tech Summit об’єднав 3 найбільших гравців digital wholesale Ordre, JOOR та новий стартап Pull Quest. Люк Бойтель, Старший директор з продажів Joor проговорив про уроки оптової цифрової трансформації, які вже витягли у 2020 році.
Екологічність — добродій технологій холсейлу… менше зразків, подорожей, вуглецевого сліду, менше паперу. Шляхом інтеграції віртуальних виставкових залів в онлайн-виставку бренди та роздрібні продавці можуть відкривати, співпрацювати та здійснювати угоди з будь-якої точки світу, органічно будуючи найбільший світовий ринок моди,
– Люк Бойтель.
Куратор Moscow Coding School та автор подкасту “Стендинг Деск” Надя Корольова (Москва, Росія) представила статистику та можливості зайнятості для дівчат-програмістів. Підсумували 2 дні конференції Директори продукту Snapchat Давид та Данило Ліберман (Лос Анджелес, США) з мотиваційною лекцією “Чи я повинен навчитися програмування?”.
Для тих, хто не встиг потрапити на подію, є можливість придбати виступи спікерів саміту у записі на сайті