UA
    RU

    Гаррі Стайлз зніметься у новій зірковій рекламній кампанії Gucci 

    Редагувати переклад
    Компанію йому складуть найяскравіші та стильні селебріти сучасності. 
    
    Гаррі Стайлз зніметься у новій зірковій рекламній кампанії Gucci - Фото 1

    Gucci продовжує дражнити своїх шанувальників, показуючи все нові і нові особи своєї рекламної кампанії. На цей раз італійський бренд представив Гаррі Стайлза як однієї з головних дійових осіб лінійки повне г, повне г,, показали, від, номер, XNUMX Beloved, яка зосередиться навколо презентації "нових" - знакових аксесуарів. Серед інших зірок у списку значаться улюблені герої Gucci - Дакота Джонсон, Сієнна Міллер, Аквафіна, Дайан Кітон, Джеймс Корден, Сірена Вільямс. Для Аквафіни це буде дебют як особи італійського модного будинку. 

    На прев'ю зіркової кампанії Стайлз одягнений в образ з весняно-літньої колекції 2021 року, що включає шубу, сорочку з принтом і його тепер вже сумно відоме фалічне намисто з бананом. 

    Звичайно, фанати виконавця були у захваті від настільки знакової нової колаборації для їхнього генія. 

    «Ти такий прекрасний. Я буквально куплю все що завгодно, з чим він поруч просто стоятиме”, — написав один із шанувальників Гаррі Стайлза. 

    Читай також: Вагітна Кірстен Данст, Ель Фаннінг та Рашида Джонс знялися у фотосесії під керівництвом Софії Копполи 

    “Я не готовий до того. Все ще не можу відійти від церемонії "Греммі" 2021", - прокоментував пост модного будинку інший. 

    Справді, виконавець хітаЗолотий” у своєму шкіряному костюмі, одягненому на голе тіло, і боа пастельного зеленого відтінку став відкриттям церемонії. Саме він зі своїм спеціально зшитим чином від Gucci привніс щось нове у звичне музичне шоу нагородження. 

    Колекція повне г, повне г,, показали, від, номер, XNUMX Коханий зосередиться навколо 4 знакових сумок бренду: la Джекі 1961Horsebit 1955Діонісі Г. Г. Мармонт. Всі вони були або представлені, або відроджені креативним дизайнером бренду Алессандро Мікеле на перших модних показах для бренду. 

    Вихід нової рекламної кампанії заплановано на 22 квітня. 

     

    Статті на тему