Закрити
UA
Мода

Гаррі Стайлз знову став головним героєм кампейну Gucci

Поділись:

Це вже третя рекламна кампанія Гаррі Стайлза для Gucci.

posts-to-db-Фото 1

Алессандро Мікеле в захваті від співпраці з музикантом, тому він не тільки продовжує зніматися в рекламних кампаніях модного Дому, але й бути обличчям лінії чоловічого одягу Gucci Tailoring.

Над новим кампейном працювали сам Алессандро Мікеле, фотограф Хармоні Корін та арт-директор Крістофер Сіммондс. Цього разу головний герой нагадує ексцентричного художника, який творить серед скульптур, свиней та лебедів. У попередніх кампаніях він був відвідувачем затишного кафе «Fish&Chips» та молодим аристократом, який проживає на легендарній віллі Villa Lante у Римі. До речі, тварини були присутні у всіх трьох зйомках. 

Читайте також: БАГАТОЛИКІСТЬ: ДЖІДЖІ ХАДИД У НОВІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ BURBERRY

Традиційно, колекція Gucci Pre-Fall 2019 пропонує новий погляд на чоловічу моду, закликаючи її шанувальників не боятися несподіваних форм, яскравих кольорів, строкатих принтів та сміливих аксесуарів. Гаррі Стайлз повністю поділяє це бачення, що демонструє на червоних доріжках. Його стиліст Гаррі Ламберт заявив, що готовий написати новий модний розділ: 

Настав час спробувати щось нове, те, що, як я сподіваюся, шокує і надихне новим способом. Я знаю, що фанати люблять його образи, тому вірю, що їм сподобається і те, що прийде. 

Так що на нас чекає менше костюмів зі строкатим квітковим принтом, а більше еклектики. 

Дивіться фотографії кампейну у галереї:

[mc_gallery id=154827]

Дивіться відео рекламної кампанії Gucci Pre-Fall 2019:

Джерело фото: Gucci