Кравець із Гарлема став обличчям чоловічої лінійки люксового бренду.
Drapper Dan (справжнє ім’я Деніел Дей) зробив ім’я у 80-х, прикрашаючи речі свого дизайну логотипами відомих брендів. Річ, яка принесла кравчині найбільший успіх — піджак із гіперболізовано великими плечима — надихнула Алессандро Мікеле, і він презентував аналог у круїзній колекції Gucci 2018.
Читайте також: THE WEEKND ПРЕЗЕНТУВАВ ПЕРШИЙ ОБРАЗ З КОЛАБОРАЦІЙНОЇ КОЛЕКЦІЇ З H&M
Коли дизайнера звинуватили у плагіаті творчості Drapper Dan, він заявив, що це оммаж, і він є шанувальником винахідливого кравця. Від слів він перейшов до справи та запросив Дея у свою рекламну кампанію. Фотосесія проходила у рідному для Drapper Dan Гарлемі, а процесом керував фотограф Глен Лучфорд.
Також відомо, що Gucci та Деніел Дей готують спільну капсульну колекцію, яка вийде у продаж навесні 2018 року. Крім колаборації з італійським брендом, у Drapper Dan далекосяжні плани – він хоче утилізувати відходи, що залишилися після виробництва люксових речей.
Статті по темі:
ЕФЕКТ ДЕЖАВЮ: CALVIN KLEIN ПРЕДСТАВИВ НОВУ КОЛЕКЦІЮ НА ТИЖНІ МОДИ