Закрити
UA
Мода

H&M оголосив про нову колаборацію

Поділись:

H&M оголосив про співпрацю зі шведським брендом Eytys, що базується у Стокгольмі. Цей фешн-бренд відомий своїм масивним взуттям, унісекс підходом у дизайні та ідеально змодельованим базовим одягом.

posts-to-db-Фото 1

У колекції Eytys x H&M будуть представлені взуття, одяг та аксесуари для дорослих, а також деякі моделі для дітей, розроблені у співпраці з командою H&M. Колекція буде доступна в обраних магазинах по всьому світу, а також онлайн з 24 січня. У Києві колекцію можна придбати ексклюзивно в магазині H&M, SkyMall.

Читайте також: У КИЄВІ ВІДКРИВАЄТЬСЯ НОВИЙ МАГАЗИН БРЕНДУ TEZENIS

В основі дизайну Eytys лежить естетика діджитал століття та свобода від обмежень за ознакою статі чи віку. Водночас бренди розробили унісекс колекцію, в якій насамперед представлено вуличне взуття та одяг. Лінія включає кеди, кросівки та черевики зі шкіри, замші та бавовняного полотна, а також куртки, футболки, штани та джинси, виконані в бавовняній саржі, штучній лаковій шкірі, нейлоні та сирій джинсовій тканині.

posts-to-db-Фото 2

Розроблене спільно командою H&M та Eytys, все взуття має відмінну Eytys підошву, ще більш масивну та екстремальну для такої колаборації, у той час як одяг має прямі силуети, ідентичні для чоловіків та жінок.

Читайте також: У КИЄВІ ВІДКРИВСЯ ПЕРШИЙ POP-UP STORE BALMAIN

Зміїний принт, блискуча штучна лакова шкіра та еластична замша змішуються з жорсткою бавовною та цікавою графікою. Колірна палітра складається з пляшкового зеленого, автобусного жовтого, бежевого хакі, темного індиго, а також чорного та білого.

posts-to-db-Фото 3

Все може бути легко змішане і підібране відповідно до будь-якого настрою і дозволяє продемонструвати впевненість у собі та у своєму стилі. Кожна пара взуття постачається у спеціально розробленій коробці з унікальним малюнком від художниці Зої Барца.

Нас захоплює те, що Eytys має свій власний унікальний стиль, тому спочатку ми звернулися до них з ідеєю створення колекції взуття. Але після обговорення було вирішено, що повна колекція – взуття, одяг та аксесуари – дозволить нашим клієнтам справді випробувати естетику та дух цього бренду сповна. Разом з цією колекцією ми хочемо запропонувати нашим покупцям тоталу цибулю з ніг до голови – від ґрунтовних масивних черевиків до продуманих чітких силуетів, що не мають гендеру,

— каже Росс Лідон, виконуючий обов’язки керівника дизайну чоловічого одягу у H&M.