UA
RU

INTERTOP – 25: іміджева кампанія весна-літо 2019

Редагувати переклад
Мережа магазинів для сім'ї INTERTOP представляє кампанію до 25-річчя бренду. 
INTERTOP - 25: іміджева кампанія весна-літо 2019-Фото 1

Ювілейна кампанія INTERTOP розповідає про сімейні цінності, традиції та справжні емоції. Хоч би що відбувалося у житті, рано чи пізно ми повертаємося до витоків – до сім'ї. Адже немає нічого ціннішого за моменти, які ми проводимо в колі близьких – за великим обіднім столом зі старшим поколінням або в затишній вітальні в компанії дітей, онуків та друзів. Кожен із нас проживає свій шлях – ми дорослішаємо, набираємося досвіду, міняємо себе, своє оточення та своє життя. Проте існують вічні цінності, які з роками набувають нового звучання і стають особливо важливими. Кохання, турбота, порозуміння та сім'я – саме ці цінності рухають кожним з нас, і саме вони були закладені в концепцію INTERTOP.

INTERTOP – сімейний бренд, який залишається вірним собі протягом 25 років. Нова ювілейна колекція вкотре підтверджує цей факт. Це широкий асортимент якісного та трендового взуття для всіх поколінь. У весняно-літній колекції INTERTOP ви точно підберете ідеальну пару для кожного члена сім'ї незалежно від віку та уподобань. У лінійці представлений широкий вибір як повсякденного та спортивного взуття, так і взуття для особливих приводів.

[mc_gallery id=147114]

Photographer: Дмитро Гончаров
Style: Наталія Осадча
Stylist Assistant: Анастасія Білоус
Make-up: Даша Тайвас
Hair: Ірис Онуфрієнко

Команда INTERTOP
Chief Marketing Officer: Валерія Толочина
Head of Brand Marketing: Юлія П'ятигорець
Head of PR: Оксана Перебенесюк
Art Director: Валентина Башинська
Commercial Director: Євгенія Чижевська
Шосе: Braska, Bronx, Clarks, Ecco, Geox, Hogl, Lloyd, Skechers, Steve Madden, Timberland, Tommy Hilfiger, Vagabond
Apparel: Armani Exchange, Emporio Armani, Marc O'Polo, Napapijri, Timberland та власність стиліста

Статті на тему