Бренд присвятив різдвяну кампанію возз’єднанню із сім’єю.
Бренд Versace представив різдвяну рекламну кампанію 2020 року. Цього разу креативний директор Будинку Донателла Версаче присвятила кампейн возз’єднанню з сім’єю та друзями на свята. Головними героями ролика стали моделі Ірина Шейк, Адут Акеч та Луї Бейнс, а також футболіст Бьяджіо Алі Уолш. Вони їдуть на ретро-автомобілях із подарунками до своїх рідних та коханих. Кампанія відображає довгоочікувану подорож додому на різдвяні канікули.
Нагадаємо, свою весняно-літню колекцію 2021 року Versace представили в рамках Міланського тижня моди у вересні, показавши відеоролик з виходами моделей. Під час створення лінійки Донателла міркувала на тему апокаліпсису, а саме — Всесвітнього потопу. Онлайн-показ пройшов у декораціях, що імітують затонулий місто.
Читайте також: SEX, MORE JOY: Дизайнер Крістофер Кейн представив святкову колекцію