J.Crew запускає рісейл-програму
Редагувати перекладJ.Crew запускає програму перепродаж одягу. Бренд продаватиме вживані речі онлайн, а також відкриє відділи вінтажу у флагманських магазинах.

J.Crew запускає програму перепродаж одягу
Для цього J.Crew скооперувалися з компанією ThredUp, яка спеціалізується на перепродажі секонд-хенду Більше того, ThredUp є лідером цієї сфери. І все завдяки новій бізнес-моделі: на відміну від інших інтернет-магазинів, тут продавців одягу не просили сфотографувати, зняти мірки, оцінити та описати одяг. Замість цього їм пропонували купити спеціальну сумку, куди можна було покласти стару одежу і відправити її до ThredUp. Інщі клопоти компанія брала на собі. Якщо речі купували, продавці отримували гроші.

У флагманських магазинах бренду відкриють відділи вінтажу
Нову рісейл-програму назвали J. Crew Always. В одноіменному розділі на сайті марки вказано, як все працює. У магазинах J.Crew можна взяти цю спеціальну сумку для непотрібних промов, заповнити її вдома та переслати до ThredUp. Експерти оцінять стан та вартість одягу, а продавець отримає кредит від J.Crew на будь-які відповідні речі, що будуть продані протягом 30 днів. Промови, які не підійдуть, буде перероблено.
У флагманських магазинах бренду — на П'ятій авеню та на Бауері-стріт у Нью-Йорку — відкриють відділи вінтажу. Тут працюватиме команда дизайнерів. Для подальшого продажу вони будуть вибирати знакові моделі J.Crew 1980-х і 90-х років.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / J.Crew
Читайте також: СВІДОМИЙ БРЕНД LAC.SANTE СТВОРИВ НАБІР ТУРБОТИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ЗАХИСНИЦЬ