UA
RU

Як це було: Відкриття Pop Up Store "4×12" українських дизайнерів у Парижі

Редагувати переклад
13 – 16 грудня у Парижі відбувся Pop Up Store “4х12”, який покликаний сприяти просуванню українських дизайнерів одягу та аксесуарів у Франції. Презентація відбулася в модному та артистичному районі Парижа, у Марі.

В рамках Pop Up Store "4×12" свої колекції представили 14 дизайнерів з України, Казахстану та Великобританії: VESNA, ANNA YAKOVENKO, Xarisma, EPPS, Desali, LANA BULAGGI, Nitka, GA.EVA, Serebrova та інші. Marie Claire вирішив познайомитися з кожним з них!

SEREBROVA

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 1

У дизайнера Олени Сріблової – 20-річний досвід роботи в індустрії та академічний фундамент. Вона несподівано поєднує у своїх колекціях історичні стилі, сучасні якісні тканини та унікальний фантазійний крій. Основна стилістична лінія бренду SEREBROVA – це нео-еклектика Pret a Porte de Luxe. Бренд SEREBROVA підтримує ідею етичного ставлення до моди, а також використовує під час створення колекцій елементи українського народного мистецтва, оновлюючи їх, роблячи актуальними та модними.

J. Перекрестова

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 2

Юлія Перекрестова створює інтелектуальну моду, естетика якої знаходиться поза часом і позбавлена ​​будь-яких надмірностей. Емоції та ідеї передаються через асиметрію розрізу та деконструкції. У своїх колекціях дизайнер розкриває нове почуття жіночої сексуальності — приховане від очей та невисловлене, показує, наскільки жінка може бути розумною та привабливою одночасно.

У пошуках нових силуетів дизайнер експериментує з розрізами та використовує техніку японського моделювання, натхненну чітко вираженими формами у скульптурі та архітектурі. Стримані кольори та монохромність у колекції дозволяють підкреслити багатогранність та складність дизайну.

Читайте також: ТЕПЛІШЕ, ЩЕ ТЕПЛІШЕ: 10 УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ, ЯКІ ШИЮТЬ ПУХОВИКИ

ВЕСНА

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 3

Цей український бренд аксесуарів допомагає зробити щодня святом та дарує особливий настрій. Колекція ексклюзивних прикрас ручної роботи створена з найякісніших матеріалів: чеський кришталь, каміння Сваровські, натуральне каміння, богемське скло, натуральні прісноводні перли, французьке мереживо та стрічки, полімерна глина, ювелірна тяганина, медичні сплави та срібло.

ANNA YAKOVENKO

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 4

Український бренд ANNA YAKOVENKO є симбіозом якісних тканин і правильного крою, який підкреслює жіночність та індивідуальність кожної дівчини, а вдале поєднання кольорів та принтів допомагає одягу ANNA YAKOVENKO з легкістю стати гармонійним доповненням до гардеробу, освіжити улюблені образи та створити нові. Поезія в одязі саме так можна описати цей бренд.

EPPS

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 5

Кредо українського бренду EPPS – «легкість як стиль життя». Цей одяг дає можливість відчути таку необхідну сучасній дівчині єднання з природою, побачити красу у повсякденності, а своїм чином показати, що сіру рутину холодного сезону можна перетворити за допомогою стильних речей.

GA.EVA

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 6

В основі назви бренду GA.EVA лежить подвійне значення. З одного боку, це інтерпретація прізвища Гайова (засновниць бренду: Аліни Гаєвої та Карини Гаєвої). З іншого — це поєднання чоловічого та жіночого. GA — одна з частин ім'я Ієшуа Га-Ноцрі, прототипом якого став Ісус Христос. EVA – як перша жінка, мати роду людського. Цей проект присвячений одному шляху, де мода та мистецтво йдуть поруч, створюючи разом щось третє. Подібно до каменю, який кинули у воду, воно створює щось нове — хвилі на воді.

Читайте також: ТРЕБА ЗНАТИ: ГОЛОВНІ ТРЕНДИ ЗИМИ 2019

VLADA NAZIK

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 7

Кожна річ бренду VLADA NAZIK – це еталон елегантності та жіночності, а стиль складається з елементів класики у сучасному їхньому прояві.

XARISMA

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 8

Колекції бренду створені, як можна здогадатися з назви, для харизматичних людей, котрі люблять цікаво проводити час та щиро посміхатися. Ці речі будуть радувати вас протягом багатьох сезонів, незалежно від нових тенденцій, модних кольорів та актуального крою. одяг, який має бути в гардеробі у кожної дівчини! 

DESALI

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 9

DESALI — це український бренд жіночого одягу, заснований Аліною Приходько. Дівчина заявляє, що "дизайн моди - це її шлях спілкування зі світом". Чому б і ні?!

Nit.kA

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 10

Переосмисливши традиційне ставлення до в'язаних виробів, команда українських дизайнерів перетворила звичайний та звичний трикотаж на щось нове та ультрамодне. Комфортна посадка, різноплановий декор, актуальність кольорів – ось основні параметри для ідентифікації українського бренду Nit.kA. У колекції представлені пальта з унікальними принтами, створеними українськими художниками та кардиганами, які вже стали must-have для модниць у прохолодну пору року.

Крістіана

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 11

Бренд Kristiana створений для тих, хто цінує жіночність та красу. Всі вироби вишукані та здатні підкреслити особливість кожної дівчини. Тут ви точно зможете знайти щось до душі!

LANA BULAGGI

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 12

Концепція бренду Lana Bulaggi – унікальність та філософська свідомість. У Парижі була представлена ​​східна колекція «MIRZA», що втілює синергію східних культур. Колекція виконана у холодних пастельних тонах. А також Lana Bulaggi показали більш романтичні колекції – Florence та White Style.

Mrs. Pomeranz

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 13

Mrs. Pomeranz - бренд жіночого одягу, що базується в Лондоні і спеціалізується виключно на створенні стильних суконь, спідниць і пальто за класичним кроєм 50-х років. Колекції випускаються маленькими серіями, що дає змогу утримувати високі стандарти якості. У їхньому створенні використовуються італійські та англійські тканини «Ліберті» з високо контрастними принтами або шотландським твідом. 

Fashion Code

Як це було: Відкриття Pop Up Store “4×12” українських дизайнерів у Парижі-Фото 14

Fashion Code - бренд жіночого одягу із Казахстану. Колекції одягу та аксесуарів призначені для сучасної мешканки великого міста. Мінімалізм і комфорт - це те, що нам диктує сьогоднішній день, але не на шкоду красі та стилю. Кросівки або підбори - і те, й інше відмінно поєднується з їхніми романтичними сукнями та блузами, базовими сорочками, стильними спідницями та кюлотами.

Pop Up Store “4×12” відвідали французькі, британські та американські журналісти, інфлюєнсери, блогери, фотографи та баєри. В рамках проекту пройшла фотовиставка українського фешн-фотографа Constantin Enquist, який надихається авангардним мистецтвом та транслює його бачення у своїх фотографіях.

Пропонуємо ознайомитись із творчістю Constantin Enquist:

[mc_gallery id=139121]

Фото: Fifi Bristoche, Constantine Enquist 

Статті на тему